Nou en ik had een heel goed gevoel bij IUI voor mezelf, en ik heb gelijk gekregen. Dus woop woop, we gaan voor icsi bij je!!!!
Dat klopt sanyi. Na de miskraam moest ik ontzwangeren. Ik zou volgens de gyn een spontane eisprong krijgen en dat moest ik dus afwachten. Toen dat ook gebeurde kon ik gelijk weer gaan spuiten voor een nieuwe iui poging. Na de derde echo bleek ik ineens teveel eitjes te hebben dus moest ik pregnyl spuiten maar mocht ik geen iui krijgen. Ook heen seks met mijn man.. De week erna bleken mijn eierstokken vergroot te zijn, dus moest heel veel rust houden en drinken. Na drie weken ongeveer bleek bij de laatste echo dat ze weer op normale grootte waren. Maar omdat we daarna wat priveproblemen kregen, stond mijn hoofd totaal niet naar zwanger worden enzo. Dus toen de rust was wedergekeerd ben ik in september weer begonnen met spuiten en in oktober de eerste iui na de miskraam, in november de 2e.. En in december hebben ze hier een behandelstop dus vandaar dat ik nu nog ff niet spuit. Maar hopelijk word ik snel ongesteld.. Na de iui in oktober had ik direct het gevoel dat het niet raak zou zijn. Na de iui in november was ik er sterk van overtuigd dat ik zwanger zou zijn, maar helaas.. Op de 5e dag na de laatste utrogestan werd ik toch ongesteld. Ik zou twee dagen overtijd zijn vanaf de iui gerekend..
Nou heftig hoor allemaal pascale. Nu gaan we dus voor de 3x is scheeprecht! Wie weet was er de vorige keer wel iets geweest, maar is het al heel vroeg mis gegaan. Van mijn 2e iui was ik ook overtuigd niet zwanger te zijn. Voor mijn gevoel waren we te laat. Nou moet ik wel zeggen dat ik het bij beide zwangerschappen niet had verwacht. De 2e keer heb ik het gewoon geblokt, ik was al een paar nachten misselijk wakker geworden, maar gaf de schuld aan het te veel eten Maar ik weet door de 1e zwangerschap dat je dus echt geen symptomen hoeft te hebben.
Wat heftig zeg pascale!! Hopelijk kun je snel weer verder. Ja zo zie je maar sanyi ons gevoel klopt toch meestal wel hihi
Hey dames, Hier gaat alles goed... Moet nog een week. Heb er zoals de vorige keren geen gevoel bij of iets goed zit of niet... dus we wachten rustig af. Ben alleen wel echt klaar met de Utrogestan wat word ik moe van dat spul. Maar helaas ben ik er voorlopig nog niet vanaf... kubbeltje jij gaat dus icsi doen?!! Spannend he? Dat heb ik dus met ivf dan krijg je er weel helemaal zin aan om te beginnen en daar heb ikzelf ook veel meer vertrouwen in... sanyi wat fijn dat alles goed gaat en dat je over de 12weken grens bent! Ben echt heel erg blij voor je.. Pascale ik hoop dat er voor jou ook wat positiefs aan komt en dat je snel weer met een poging kunt beginnen en hopelijk de laatste
Net bij thuiskomst moet ik ontzettend nodig naar de wc. Bleek bij het afvegen dat het is begonnen! Morgen even de gyn bellen voor een recepten dosis en dan kan ik van het weekend weer spuiten! Moet zeggen dat het vrij snel is opgekomen na het stoppen met de primolut.. Heb wel weer gezellige krampen.. k snap je helemaal mana. Utro is ectht troep.. maar t kan gewoon raak zijn he.. hoop t zo voor je..
Pfff ik krijg testneigingen!!! En die heb ik normaal nooit........... Moet ook zeggen dat ik heel veel afscheiding heb en dat heb ik normaal ook nooit voordat ik ongi moet worden. Alleen op de dag zelf of een dag van te voren wat roze, maar dit is gewoon kei veel wit........... Volgens mijn eigen cyclus moet ik maandag of dinsdag ongi worden en woensdag is het 16 dagen na iui dus ik denk niet dat het nut heeft om al te gaan testen maar pfff wat is dit moeilijk zeg! Vooral ook omdat ik er helemaal geen rekening mee had gehouden dat deze ronde toch nog gewoon raak zou kunnen zijn, ookal waren de omstandigheden dramatisch......maarja aan de andere kant, de arts heeft ff vluchtig gekeken of dat grote eitje nog aanwezig was dus we weten helemaal niet of ze alle 3 hebben meegedaan........ Ja Mana wij gaan icsi doen, wel op zn vroegst pas in juli, maar we gaan het wel doen. Heb er idd gewoon zin in om te beginnen hahahaha hoe gek is dat! Maar dat komt omdat dat zoveel meer kans op slagen geeft dan die stomme iui......
Ik ga duimen voor je! Ik kan me goed voorstellen dat je zin heb om met ICSI te beginnen. Ik heb ook heel veel zin om met IVF te beginnen. Ik heb over twee weken de operatie en dan horen we hoe het er voor staat en wanneer we met IVF kunnen beginnen. Ik heb vorige week nog een echo gehad en toen zei de arts als het ernstige endometriose is dan heb je voor de zomer je eerste IVF als het milde edometriose is dan kunnen we ws in maart/april beginnen.
Spannend kubbeltje! Misschien icsi helemaal niet nodig! Ik duim voor je! Heb net menopur opgehaald.. Zondag mag ik weer spuiten..
Thanks meiden!! Super spannend weer voor ons allemaal hihihi Succes met spuiten Pascale! En heel erg spannend voor jou schattig, ik hoop dat de endometriose meevalt en je al snel kunt beginnen!! Wij hebben er zelf ook voor gekozen om pas in juli te beginnen, we hebben allerlei leuke dingen gepland staan en het zaad van vriendlief moet weer even op krachten komen dus laat maar even gaan allemaal...... En met een beetje geluk is het allemaal niet meer nodig!
Ik had vandaag toch een mega zere steek die ongeveer tien minuten aanhield. . Normaal zou je misschien denken een eventuele innesteling maar dit was zo'n twee centimeter onder mijn navel dus dat lijkt me dan weer niet :s kon er niet meer van staan en werd er gewoon duizelig van. En daarna was het ook weer helemaal weg... nog klein weekje wachten en dan zie ik het wel...
Hallo dames, En al wat leuks te vertellen toevallig? Of wat bijzonders meegemaakt? Ik ben me toch weer een partij verkouden geworden, bah! In november/december ook al! Vanavond moet ik weer gaan spuiten. Heeft trouwens verkoudheid of griep invloed op het spuiten? Het lijkt mij dat je lichaam totaal ergens anders mee bezig is dan de eitjes te laten groeien.. maar ja aan de andere kant, het is een grote fabriek met subfabriekjes.. of zie ik het verkeerd?
Hey Pascale, Ik ben ook weer super verkouden en met kerst ook nog geweest maar toe was ik niet bezig met spuiten. Geen idee of dat invloed heeft kan het me niet voorstellen....... Hier gaat het niet geweldig, ik heb sinds vrijdagavond gruwelijke hoofdpijn en rare lekkage, alsof het hele dunne rode waterverf is......en daarbij ben ik zo opgeblazen dat ik een broek niet kan verdragen. En ipv me te steunen flipt vriendlief finaal uit dat hij het helemaal beu is dat ik zo vaak hoofdpijn en buikpijn heb en dat we beter kunnen stoppen met deze onzin en dat het het niet waard is...... Nou die heb ik eve het huis uitgewerkt wat denkt die wel niet!!! Hopelijk hebben jullie leukere dingen meegemaakt??
Kubbeltje! Das niet zo leuk.. Ik snap dat het voor hem vervelend is jou steeds te zien lijden, maar jij bent wel degene die het overkomt. Als er iemand mag zeuren en boos worden ben jij het wel maar hij zal wel even een uitlaatklep nodig hebben. Hopelijk is het snel weer goed.. Maar al die dingen die je schrijft, moet je dat niet na laten kijken? Ik weet nog van vorig jaar dat ik me na het weekend van de pregnyl ik me zo beroerd voelde. Bleek uiteindelijk dat mijn eierstokken vergroot waren.. Ik was ineens veel aangekomen, opgeblazen, hoofdpijn, hyperventilatie omdat ik me zo klote voelde etc. Ik mocht daarna niets doen, alleen maar liggen of zitten, thuis op de bankof in bed en heel veel drinken. Mocht niet gaan werken en vooral niet reizen! Of is het misschien een innesteling? Pas in ieder geval goed op jezelf! Ik moet zeggen dat deze menstruatie wel vaag is. Ik heb alleen maar donkerrood/bruin bloed gezien. Geen helderrood gezien. Hebben jullie dat ook weleens? Bah, het idee dat ik over een uurtje ga spuiten terwijl ik me niet lekker voel..
Ja nu je het zegt....misschien toch even laten nakijken als het aan blijft houden. Thanx voor de tip!! Wat gek dat je geen helderrood bloed krijgt.......ik heb net wat oud bloed gehad leek wel roest dus even kijken hoe dit verder afloopt! Succes met spuiten straks!!
Ik ben gisternacht zwaar ongi geworden dus geen wonder voor ons voorlopig. Dan realiseer je je dat je dit jaar wederom geen kindje zal krijgen. Vanavond is de infoavond voor icsi, we gaan er wel naartoe, maar er moet hier eerst weer vanalles veranderen wil ik er uberhaupt over nadenken om met icsi te starten. Gelukkig hebben we nu zeker een half jaar rust en in die tijd proberen we weer tot elkaar te komen en dan zien we wel weer verder. Zo zie je maar dat zo'n traject ook invloed op je relatie heeft en lang niet altijd op een goede manier. Ik hoop in ieder geval met heel mn hart dat alles weer goed komt!! En idd hoe is het met mana? Gebeuren er bij jullie wel wonderen?
Hey kubbeltje, wel naar dat het toch niet nog is geslaagd. En hoe was de info avond? Dat het traject invloed heeft op je relatie is maar al te waar. Heb het ook ervaren vorig jaar, maar we zijn er uit gekomen gelukkig! Ik hoop dat het voor jullie ook geldt! Even wat rust is echt goed voor jezelf en voor je relatie. Ik spuit ondertussen rustig verder. Maandag fm. Ben benieuwd. Zit momenteel onder de medicijnen (antibioticaatje, paracetamol, neusspray, codeine) en dan nog de menopur. Volgens de arts kan het gewoon in combinatie met, maarja het blijft toch afwachten wat mn lichaam doet.. Daarnaast heb ik ons allebei aan de vitamine geholpen, manlief is ook minder bier gaan drinken, hopelijk levert dat bij hem wat een hoger kwaliteit zaadjes op! Afwachten.. Brr bah Mana wat ben je stil! Stiekem aan het genieten van iets moois of gewoon druk?
Halloooo.... ik heb nog niet getest ga ik morgen doen... heb er ook geen goed gevoel bij en ben vandaag jarig en heb geen zin aan een negatieve test vandaag...
Gefeliciteerd mana! Vier je het groots of helemaal niet? Ik snap dat je er dan ff niet mee bezig wilt zijn.. Geniet van je verjaardag!