wanneer starten prikken met iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sanyi, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Gefeliciteerd mana! Hopelijk morgen weer een felicitatie! ;)

De infoavond was heftig. We hebben besloten om definitief niks te gaan doen behalve van elkaar genieten en weer tot elkaar komen.
    Vriendlief gaat ook aan de vitaminen en hij is gestopt met roken dus we zullen zien wat het effect gaat zijn.
    In juni laten we nog een keer een potje checken en misschien is de kwaliteit wel zodanig verbeterd dat we nog een paar keer IUI mogen doen.

Maar voorlopig gaan we ons daar helemaal niet mee bezig houden en ik moet eerlijk zeggen, ik vind het een heerlijk vooruitzicht!!

Ben benieuwd naar je fm pascale eens kijken of dat allemaal idd geen invloed heegt, hopelijk niet!!

2. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Dankje :)

Hier nog niet getest... had vanmiddag met afvegen iets roze dus ik wacht het nog even af... ga niet eerder dan zaterdag testen. Heb echt geen zin aan een negatieve test..

pascale ik weet ook niet of dat invloed heeft ben benieuwd Maandag...

kubbeltje het kan best zijn dat zijn zaad daardoor verbeterd en dat je wel goede kansen hebt met iui ik hoop het voor je :)

3. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Leuke verjaardag gehad, mana? Wel knap dat je het nog een paar dagen kunt volhouden!

Vanmiddag had ik iets vaags. Ik wilde van mijn stoel opstaan en ik kreeg me toch ineens een pijnscheut. Nu weet ik niet of het nou mijn blaas was of mijn baarmoeder, maar het was ff niet prettig. En wat later begon mijn linkerkant steekjes te geven, daar heb ik af en toe nog last van..

4. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Hey allemaal...

@pascale heb zeker een leuke verjaardag gehad :)

En ben blij dat ik dus niet getest heb... Ben afgelopen Donderdag ongie geworden :(
    volgende dag gelijk de kliniek gebeld voor een afspraak om de medicatie door te nemen en het schema... ik moet vanaf vanavond aan de pil tot en met de 18e en vanaf de 19e moet ik beginnen met remmen ( decapeptyl ) en vanaf 1 maart gaan stimuleren ( gonal f ). Dus ik verwacht zo half maart de punctie en de tp...
    Gaat gelukkig wel redelijk snel allemaal...

ik zal hier wat minder actief zijn aangezien dit topic over iui gaat en ik nu het ivf-traject in ga.. dus bij deze alvast wil ik iedereen die nog bezig is met iui heel veel succes wensen en ik duim voor jullie dat we allemaal maar snel zwanger zullen raken :)

En sanyi heel veel succes met je zwangerschap!!!

Succes allemaal!! Xxx

5. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Hey mana, toch wel jammer dat de laatste iui niet geslaagd is bij jullie. Maar wel goed te horen dat je niet te lang op een vervolg hoeft te wachten!
    Ik snap dat je hier inderdaad minder zal reageren. Ik wens je in ieder geval succes en een vruchtbare tijd!

Ik moet morgen voor een eerste fm. Heb vandaag heel de dag al last van een zeurend pijntje bij mijn linker eierstok. Best wel irritant. Maarja hopen op een positief antwoord...

Deel Deze Pagina