Helaas schiet het bij mij nog niet op. Op de echo was nog geen verandering te zien, ter afwisseling moest ik weer bloed laten prikken. 'S middags werd ik weer gebeld en ik mag nu 50eh gaan spuiten. Vrijdag moet ik weer terug komen, ik hoop dat er dan eindelijk iets gebeurt. Kan je al een beetje aan het idee wennen?
Neeeee wat balen weer. Het zit jullie niet mee, ik hoop echt dat er vrijdag vooruitgang is. Ben je eindelijk gestart met iui en dan heb je de eerste keer overstimulatie en nu willen ze niet groeien. Nou nog niet echt. Vandaag wel mvm op bezoek gehad. Daar kreeg ik een wikkeldoek can. Mijn allereerste baby ding . Ik durfde nooit wat te kopen. Het lijkt wel of sinds de positieve test er allemaal positieve dingen op me afkomen. De laatste tijd zit ik in een nogal negatieve spiraal met een boel nare dingen. Ik ben al een tijdje bijv mijn werk zat en nu krijg ik sinds maandag 2 eventuele mogelijkheden om ergens anders te werken. Echt bizar.
Wat goed dat je mee doet met MVM! Wat leuk dat je ook een cadeautje heb gekregen, is het een leuke wikkeldoek? Wat heerlijk voor je dat er positieve dingen gebeuren, want je verdient het!! Wat voor een werk doe je? IK begin nu zenuwachtig te worden voor morgen, ik hoop dat ik nu eindelijk resultaat heb want ik ben nu al 3 weken aan het spuiten.
Haai, ja leuke doek wit met grijs van lekker fleece materiaal. Ik werk op de inkoop van een bekende keten en heb gesolliciteerd bij een ander bekend keten. Ennnn heb je eindelijk vooruitgang geboekt? Ik hoop het heel hard voor je.
Ik ben vandaag ongesteld geworden. Dus maandag voor de uitgangsecho kijken als ik groen licht krijg om te mogen beginnen met spuiten. Het was ook zo raar de afgelopen dagen dit was de eerste maand van de 23 dat ik dacht als ik op de wc zat van nou ongesteld dat er dan een teleurstelling was. Ik wou zo graag voor vandaag ongesteld zijn dat ik vandaag of het weekend rustig kon beginnen met spuiten. Maar helaas. @ Sanyi hoe voel je je?? Al wat last van kwaaltjes?? Voel je je ook wel zwanger dan? Wij gaan dan ook ronde 24 in en eerste IUI hopelijk is het ook de eerste keer raak net als bij jullie. . @ Schattig ik hoop ook voor je dat je vooruitgang heb geboekt.
Je lichaam doet nooit wat je wil he. Gelukkig wel maandag al echo. Spannend. Hopelijk groen licht. Dat zou echt super zijn als het ook bij jou op ronde 24 raak is. Ik vind het nog steeds onwerkelijk en mag echt van geluk spreken dat de 1e keer meteen raak is. Echt zwanger voel ik me niet. Wel snel moe en af en toe duizelig. Maar daar blijft het bij. Vandaag een echo gehad. Was er om een probleem te bespreken en toen zei hij, nu je er toch bent, kunnen we net zo goed kijken of ik al iets kan zien, maar niks te zien. Behalve dik baarmoederslijmvlies. Nu de 12e terugkomen.
Jaja ik heb eindelijk vooruitgang geboekt, ik heb 3 eitjes die aan het groeien zijn 1 van 10mm en 2 van 11mm. Ik moet nu maandag weer terug komen, ik hoop dan dat zijn goed gegroeid zijn. Sanyi, klinkt leuk die wikkeldoek, als ik ooit zwanger ben wil ik ook mee doen met mvm. Patricia00, ik hoop voor je dat je maandag groen licht krijgt, ik ga duimen voor je! Succes
Nou ik heb vanavond mijn eerste spuit gezet was toch weer spannend zeg pfff maar het is me gelukt gelukkig.... En schattig ben je vandaag nog langs geweest? Waren ze weer gegroeid? ? Aan de rechterkant van mij zat er al 1 van 9mm. Hoe krijgen jullie die banner zo trouwens met de eitjes ik kan dat nergens vinden.
Gister in het ziekenhuis geweest en de eitjes zijn gegroeid, 2van 13,5mm,1 van 13mm en 1van 9mm. Ik moet nu morgen weer teru komen. Er werd wel gezegd dat ik moeilijk ben om in te stellen{voor de hormonen}. Ik ben nu 4 weken aan het spuiten en eindelijk gebeurd er iets. Ik hoop dat er nu 3 mooi doorgroeien, we wachten af. Patricia00 Super dat het gelukt is, wanneer moet je weer terug komen? Succes met spuiten, ik zal aan je denken.
Oh wat mooi dat ze gegroeid zijn. Ze gaan ook wel door als er 3 eitjes gerijpt zijn? Bij mijn kliniek doen ze dat niet 2 in overleg met ons en 1 altijd insemineren. Maar ja misschien dat het bij jou ook anders is omdat je al zolang spuit dat ze ook al blij zijn dat er eitjes aan het groeien zijn. 4 Weken aan het spuiten is ook echt lang hé, ik moet spuiten t/m zondag en dan moet ik maandag morgen terug komen en gaan ze ook kijken hoever mijn eitjes zijn. Hoe gaat het met jou dan lichamelijk en geestelijk omdat je al 4 weken spuit geen last van stemmingswisselingen of andere dingen? Daar ben ik ook best bang voor dat ik chagareinig wordt!! Ik denk ook aan jou hopelijk rijpen er 3 mooie eitjes dat ze eindelijk wat kunnen doen. Laat je het morgen even weten hoe het gegaan is? Ben zeer benieuwd!!
Ze gaan wel door, bij ons in het ziekenhuis doen ze tot 2eitjes en bij 3eitjes overleggen ze met ons. Gelukkig was mijn man gisterochtend mee en hebben we duidelijk gezegd dat we bij 3 eitjes door gaan. Mijn arts ging akkoord ook omdat we al 4jaar bezig zijn en een miskraam hebben gehad met 13weken. Evt kunnen zijn ook en eitje weg prikken maar dat hangt af van morgen, dan gaat mijn man ook mee dus kunnen we samen een besluit nemen. Ik heb wel last van de hormonen: moe, misselijk(met vlagen) en lekker emotioneel. Maar ik heb het er allemaal voorover. In welk ziekenhuis loop jij? Ik laat morgen weten hoe het was.
4 jaar al ben nu 2 jaar bezig en wordt er al gek van soms. Ik ziet niet in een ziekenhuis. Zit in een Fertiliteitskliniek in Hengelo. Waar zit jij dan? Succes morgen ga heel hard voor je duimen.
Hey ik zie dat jij ook bij de kliniek in hengelo zit. Ik namelijk ook en ik lees dat ze bij jou geen 3 follikels doen. Nou ben ik net begonnen met de iui maar bij mij willen ze juist graag 2 a 3. Ik denk dat het misschien verschild per persoon.
Vanmorgen in het ziekenhuis geweest en het zag er allemaal goed uit! zefs zo goed dat we vrijdag onze eerste IUI hebben. Echt super spannend, vanavond om 23.00uur zet ik de PREGNYL. Ik ben echt super zenuwachtig. Patricia00: Ik zit in Arnhem rijnstate!
Ohh wat spannend schattig!! Ik ga ontzettend had duimen voor je de aankomende 2 weken. Hopelijk heb jij dan een positieve test in je handen. @Mana87 de verpleegkundige zei dat laatst tegen mij ik weet dus niet wat de gynaecologen zeggen. Maar ik ben zelf een tweeling en heb nichtjes zijn tweeling en mijn vaders neef heeft een 3-ling dus weet niet als ze hier dan rekening mee houden. Maar als ze er dan 1 weg kunnen prikken kan het toch wel gewoon door gaan lijkt mij. Ik zie het volgende week wel wat ze zeggen . Succes vrijdag Schattig. .
Ik had vorige maand overstimulatie en heb ook gevraagd of ze ze weg wouden prikken maar dat deden ze niet dus heb nu een rust maand en zodra mijn menstruatie weer doorbreekt kan ik weer beginnen
Dames, sorry even voor het ego bericht, maar ik ben bang dat ik een miskraam heb. Vanmorgen veel dun bruinverlies en vanmiddag is het rood geworden. Het is niet veel, maar het is er wel. Ik heb de hele dag ook al last van me rug. Ziekenhuis gebeld en ik moet wachten op de echo van maandag. Het is te vroeg om nu iets te zeggen. Ik vind het zo klote, ik dacht dat er eindelijk een eind kwam aan dit klote jaar. Echt k.
Wat balen Sanyi. Dat ze je niet eerder laten komen. Het is te hopen dat er gewoon een lichte bloeding is en niks aan de hand is. Heel veel sterkte deze dagen. Zal aan je denken ook deze dagen. Dikke knuffel
Wat heftig zeg, ik hoop voor je dat het mee valt! Kunnen ze niet eerder een echo maken? Heel veel sterkte gewenst.