Sanyi, hoe is het nu met je? Heb je nog meer bloedverlies gehad? Heel veel sterkte meid, dikke knuffel
Hee schattig! Dank je voor je berichtje. Ja ik verlies de hele dag bloed. Het is niet veel. In mijn inlegkruisje zijn het druppels, maar elke keer met vegen blijft het rood. Ik heb er geen goed gevoel over.
En ik lees nu schattig dat je morgen de iui hebt. Spannend!!!!!!!!!!! Ik ga heel hard duimen. Patricia hoe is het bij jou?
Wat lief van je dat je met me meeleeft terwijl je zelf veel zorgen heb. Ik heb het al achter de rug, we moesten vanmorgen om 10.00uur het zaad inleveren en om 11.00uur hadden we de behandeling. Het viel allemaal reuze mee, het is even vervelend als de eendenbek naar binnen gaat maar verder verliep het prima. Ik ga voor je duimen dat maandag alles goed mag zijn!
@ Schattig,, gelukkig viel het mee.. Kun je zien in elk ziekenhuis/ kliniek is het anders weer dan bij ons is het 2 uur later komen na dat je het zaad hebt gebracht!! Bij ons is 8, 10 of 12 uur brengen en dan 2 uur later komen voor het insemineren. Dat worden denk 2 zware weken of niet schattig, ik mag denk ik volgende week heen .. @ Sanyi mijn schoonzus had ook precies wat jij zegt en zij heeft nu een heel mooi dochtertje van bijna 2 jaar dus hopelijk is het bij jou ook gewoon iets vaags!! Vanavond weer spuiten gisteren helemaal alleen gedaan mijn man was zelfs niet thuis en ging super goed doet me eigenlijks helemaal niks meer die spuiten maar voor dat ik de naald erin druk zucht ik nog wel even diep!! Maandag morgen om 8.30 uur moet ik terug naar de kliniek om weer een echo te laten maken. Hopelijk geen overstimulatie. Ik heb verder ook geen bijwerkingen van de hormonen gelukkig, voel me eigenlijks niks anders dan daarvoor. Hadden jullie dat ook? Of kwamen de bijwerkingen later? Hoelaat moet jij maandag in het ziekenhuis zijn dan? Ik hoop zo voor je dat er niks mis is!! Het bloeden is nog steeds niet erger geworden? Of heel veel buikkrampen? Als je die niet hebt en alleen iets bloedverlies was volgens mij niet erg, hopelijk!! Succes deze dagen nog. Hopelijk gaat de tijd deze weken snel voor ons allemaal dat we meer zekerheid weer hebben..
Ja natuurlijk denk ik ook aan jou. Wat fijn dat het allemaal meegevallen is. Viel mij ook heel erg mee. Ik vond het slangetje niet zo fijn, maar wat je zegt het is zo voorbij. Wij moesten om 12.45 het zaad inleveren en om 14 de inseminatie.
Fijn dat het prikken je meevalt. Lijkt net alsof je het al jaren doet he. Had ik ook. Ik had weinig last van de hormonen. Ik hield af en toe wel flink vocht vast. Had regelmatig hoofdpijn, maar op dit moment is er nogal veel aan de hand bij mij privé, dat hoofdpijn logisch is. Ik heb maandag Gelukkig om 8.45 al de echo. Ik verlies nog steeds bloed. Het is continu. Het zijn geen menstruatie hoeveelheden, maar het is wel meer dan alleen vegen. Urine is ook rood. Het is ook knal roood en er zitten van die donker rode slijmerige slierten in. heb alleen woensdag last van mijn rug gehad en nu voel ik niets. Hoop op zo'n mooi verhaal als je schoonzus. Spannend maandag jij ook echo!
Ik hoop het ook voor je Sanyi dat het gewoon een stomme bloeding was. Ben ook net terug van de kliniek en heb 2 prachtige eitjes van 18 mm. Woensdag morgen ben ik aan de buurt .. vanavond de pregnyl spijten is denk ook verstandig om dat een half uur voor het spuiten uit de koelkast te halen of niet. Schattig hoe voel jij je dan??
Hee dames, nou zoals verwacht heb ik idd een miskraam gehad. De gynaecoloog had het bij de vorige echo al gedacht dat het misschien niet goed zou gaan omdat hij te weinig zag. Ik was wel al goed schoon vanbinnen en het bloeden zal snel mo ten stoppen. Over 4-6 weken moet ik mijn menstruatie weer verwachten en dan gaan we met poging 2 starten. Laten we hopen dat het snel weer zo mag zijn en dat het blijft plakken. Wat fijn patricia dat jij twee hele mooie eitjes en spannend hoor. Ik weet niet of je de pregnyl er een half uurtje eerder uit moet halen eigenlijk. Die van mij was er wel een half uurtje uit omdat ik naar het ziekenhuis moest rijden.
Patricia00, wat super voor je. Het is zeker slim om de pregnyl een half uur van te voren uit de koelkast te halen. Hoelaat moet je woensdag? Ik voel me opzich prima, heb alleen pijnlijke en grotere borsten gekregen en soms met vlagen misselijk. Succes met de pregnyl zetten.
Ach meis wat verschrikkelijk voor je. Ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte gewenst en ik denk aan je. Ik heb begin vorig jaar met 13weken een miskraam gehad dus als je vragen heb dan ben ik er voor je. Een hele dikke knuffel
Pfff schattig met 13 weken. Dat lijkt me heel heftig. Ik was nog maar 5+ Voordat ik aan het idee gewend was ging het al mis. Ik hoop dat deze iui poging jou goed gezind is! Ik ga me nu eerst richten op de operatie van donderdag die nu dus wel door mag gaan.
Aan mijn oog. Ik heb lensimplantaten genomen in maart en in mei moest de ene al vervangen worden door problemen en nu de ander ook en dat hoorde ik 1 dag voordatik positief testte en toen bleek ik zwanger. We hadden onder voorbehoud de afspraak laten staan, mocht het misgaan....... En nu kan hij dus doorgaan. Ben aan de ene kant blij dat dit nu verholpen kan worden, maar ik had liever even gewacht. Kan ik deze maand gewoon een eisprong krijgen?
Mijn menstruatie begon 4 weken na mijn miskraam, dus ik denk dat je wel een eisprong krijgt. Ik heb ook ergens gelezen dat je vruchtbaarder bent na een miskraam(de eerste maand) maar of dat waar is weet ik niet. Succes met je operatie.
Dank je. Ja dat heb ik ook gelezen, dus heb er maar 30 besteld via Internet Ook een paar van die goedkope zwangerschapstesten om te kijken of de hcg uit mijn lichaam is.