wanneer starten prikken met iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sanyi, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Nee schattig, zou het ook kunnen beteken dat ze deze ronde overslaan? Het zit je ook niet mee. Ik ben heel benieuwd of je eitjes deze maand snel hun werk doen.

Ik had trouwens maar 1 rijp eitje, de ander was smorgen nog maar 15mm en die avond heb ik pregnyl gezet,
    Ik ga morgen bellen. Heb nu al dagen een positieve ovulatietest, zw testen blijven positief. Heb nog steeds bloedverlies, nu al dag 16. Niet veel, maar het is er wel en vorige week maandag zei de gyn dat het bloedverlies snel moest stoppen en dat is nu ook al 10 dagen geleden.

2. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Heb je al gebeld? Ik ben benieuwd wat ze zeiden.

Ik hoop dat ik deze ronde gewoon nog door mag gaan en dat er na de 2 ronde er wat aan gaat gebeuren. Ik ben gisteravond weer begonnen met spuiten, moet dan woensdag weer terug komen dus ik denk dat ze me niet voor niets laten spuiten.
    Ik ben heel benieuwd wat ze volgende week te melden hebben over de cyste.

3. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Net gebeld. Krijg dinsdag een echo ze vond het idd wel lang duren.
    Ik ben benieuwd.

Ja ik kan me niet voorstellen dat je moet starten met prikken om vervolgens weer te moeten stoppen. Ik ben ook heel benieuwd naar wat ze zeggen bij je.

4. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Ik ben benieuwd wat er uit de echo komt!

5. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Nou we zijn nu alweer een paar dagen verder en nog steeds bloedverlies. Nu al bijna 3 weken. Ik heb nu al een paar keer gedacht dat het ging stoppen, maar nee hoor.
    Ik ben blij dat ik morgen de echo krijg.

Schattig, jij ook bijna! Ik ben zo benieuwd of het nu wel gaat zoals het hoort.

Patricia hoe is het met jou?

6. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Sanyi:Het schiet echt niet op! Succes met de echo vandaag.

Patricia00: Hoe is het met je, nog steeds geen menstruatie?

Met mij gaat alles prima, ik ben wel zenuwachtig voor morgen. Ik ben benieuwd wat ze over de cyste gaan zeggen.

7. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Nou Op de echo was niets te zien. Buitenbaarmoederlijke zwangerschap denkt ze niet, maar controleren we nu door mijn bloed te testen. Moet daarvoor vanmiddag bellen om 16.45. Dit omdat het wel vreemd is dat ik nog steeds zwangerschap symptomen heb en positief test. Wel heb ik nu een cyste van 3x4cm. Geen spoor van mogelijke eisprong. Volgens deze gyn kan het 6 weken tot 3 maanden duren voordat ik weer een cyclus heb. Pfffff
    Ik vermoed dat ik pas mijn eerste iui heb na mijn vakantie. November dus. Klote dus.

8. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Das even balen! Heb je de uitslag van het bloed al?
    Ik hoop voor je dat de bloedingen snel stoppen en dat je gewone menstruatie mag komen.
    Sterkte!!!!

9. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Ja hcg was nog maar 71. Dus geen bbz.
    Ze zei dan hebben we twee opties of je bent pril zwanger of je hcg daalt langzaam.
    Nou optie 1 is het zeker niet.
    Naar verwachting duurt het nog minimaal 5 weken voordat ik weer ongesteld word.
    Volgende week weer bloed prikken om te kijken of het eindelijk uit mijn bloed is.
    Cyste moet uit zichzelf weggaan.

En hoe was jou echo?

10. Patricia00

21 mrt 2013
    61
    0
    6
    dierenwinkel
    twente
    Mijn spannende week is bijna om gisteren zat ik op 27 dagen en dan begint mijn menstruatie eigenlijks altijd wel als het nog niet helder bloed is dan wel oud bloed. Heb nog steeds last van steken eerst echt bij de baarmoeder en trekt nu na mijn gevoel wat naar beneden. Maar mijn gevoel heeft me vaker bedrogen. Als ik vandaag nog niet ong wordt doe ik morgen vroeg denk ik een test.

Hoe gaat het met jou dan Sanyi? ? Nog steeds positieve testen? En al naar het ziekenhuis geweest daarvoor??

En schattig maandag moest jij weer voor een echo of niet?? Gaat het spuiten ook weer goed??

11. Patricia00

21 mrt 2013
    61
    0
    6
    dierenwinkel
    twente
    Ik lees nu pas alle berichtjes had geen eens een mail gekregen dat er weer gereageerd was en heb het berichtje hierboven op mijn telefoon gedaan en dan zie ik niet alles goed dus dan heb ik alles getypt zonder te lezen wat er allemaal stond:(.

Maar Sanyi wat ook weer dubbel dat er niks zit maar toch nog een bloeding hebt, lijkt me echt verschrikkelijk je wilt gewoon weer zo snel mogelijk ''aan de slag''
    Hopelijk begint je cyclus snel opnieuw dat je heel snel weer kunt beginnen voor de volgende IUI!!

12. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Ik heb gisteren een echo gehad, en de cyste is weg{gelukkig want anders moest ik geopereerd worden}.
    Helaas waren er nog geen eitjes gegroeid, maandag moet ik weer terug komen.

Patricia00, heb je al een test gedaan? Spannend hoor!
    Sanyi, ik hoop echt dat je menstruatie snel komt.

13. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn allereerste iui gehad. Helaas maar met 1 follikel maar wel 26 miljoen goede zwemmers.
    Aangezien dit mijn eerste keer is hebben jullie ook na de tijd last van een zware buik?

14. Patricia00

21 mrt 2013
    61
    0
    6
    dierenwinkel
    twente

Nou ik kon het niet laten om te wachten tot morgen vroeg met testen dus vanaf vanmiddag 13:00 uur me urine opgehouden dat het toch geconcentreerde is dan dat ik continu naar de toilet moet hihi!!
    18:30 uur kwam ik thuis van me werk en gelijk een test gedaan 5 minuten gewacht en samen met mijn man gekeken en ik zei keihard............

HUH 2 STREEPJES dus ZWANGER:$:D...

Kan het nu nog niet geloven ben maar wezen fietsen bij de sportschool.
    Zit nu nog op de bank vol verbazing te kijken naar die test. Zo onwerkelijk is dat!!
    Morgen dus de kliniek bellen en dan krijg ik als alles goed blijft gaan over 3 weken de eerste echo.

@ Schattig gelukkig dat die cyste weg is en dat je niet geopereerd hoeft te worden, hopelijk groeien er straks hele mooie eitjes dat jij ook over een paar weken een positieve test in je handen mag hebben.

@ Mana87 ik had niet echt last van een zware buik meer last van gemene steken en heb ik nu nog iets last van maar trekken meer naar beneden.

15. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Wow patricia!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd meid. Ik hoop zo dat het ook een plakbeeb is!!!!!!
    Super!!!!!!!!! Geniet ervan. Had je ook symptomen? Was je test duidelijk?

Mana, ik had ook 1 follikel en ong 27 mlj zwemmers waarvan 14 mlj goeie, daarvan was ik zwanger, ook 1e iui. Helaas nu mk.
    Ik heb geen last van mijn buik gehad. Lekker rustig aan doen vandaag.

16. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Schattig voor jou ook weer balen dat er nog geen eitjes gegroeid zijn, maar wat super dat de cyste weg is. Pfffff gelukkig. Wanneer heb je weer een echo?

17. Patricia00

21 mrt 2013
    61
    0
    6
    dierenwinkel
    twente
    Dank je ik hoop het ook zo dat het een plakbeeb is. Ik was sinds de inseminatie heel moe dat kwam denk ik door de spanning en bleef eigenlijks moe vaak op de bank nog in slaap vallen, hele zere borsten (maar had ik altijd voor dat ik ongesteld ging worden) maar ze bleven nu aanhouden normaal verdween het 1 a 2 dagen voor dat ik ongesteld moest worden en normaal voordat ik ongesteld moest worden kon ik heel makkelijk naar de wc en was nu nu ook moeilijk heeft er denk ik ook mee te maken. En zondag en maandag was ik om iets kleins heel emotioneel dus achteraf eigenlijks wel meer symptomen dan ik dacht maar durfde er niet in geloven. Test was heel duidelijk ook ze waren allebei net zo donker.

18. Patricia00

21 mrt 2013
    61
    0
    6
    dierenwinkel
    twente
    Zie mijn fotoalbum heb daar een foto van de test in gezet :)

19. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Wow dit is heel duidelijk!
    Ik had ook achteraf meer symptomen, maar had voor alles wel een verklaring.
    Echt fantastisch voor je.

20. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Patricia00 van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wat een super nieuws. Ik hoop dat allles goed mag gaan en dat je een prachtig klein wondertje in je armen mag sluiten.

Sanyi, ik heb maandag weer een echo en hoop dat er dan eitjes aan het groeien zijn want anders zie ik het wel weer gebeuren dat ik weer 4 weken moet spuiten voordat er een behandeling plaats vindt. Ik moet nu nog 1 week werken en dan hebben wij 3 weken vakantie dus het zou geweldig zijn als we net voor onze vakantie de IUI gehad hebben want dan kunnen we nog heerlijk op vakantie gaan.

Mana87, ik heb geen last gehad van een zware buik.

Deel Deze Pagina