wanneer starten prikken met iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sanyi, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Patricia00 Gefeliciteerd!!! Goed nieuws , geniet er lekker van.

Nu twee dagen na de iui gelukkig nergens meer last van. Dit gaat twee heeeele lange weken worden denk ik maar ga gelukkig volgende week een weekendje naar Berlijn dus een beetje afleiding zou me goed doen denk ik.

2. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Hoi Meiden,

Ik heb vanmorgen weer een echo gehad. En helaas is er nog weinig te zien, ik moet nu woensdag weer terug komen. Als er woensdag nog niks veranderd is dan moet ik bloed laten prikken en dan wordt de puregon verhoogd.

3. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Schattig, meid nee, het schiet ook niet op bij jou. He bah. Ik hoop echt dat er morgen wel beweging inzit.

Ik heb vandaag weer bloed geprikt. Hcg is nu 29. Nog steeds bloedverlies. Over 2 weken weer bloed prikken. Dit schiet ook niet op.

Patricia, hoe is het met jou?

4. Patricia00

21 mrt 2013
    61
    0
    6
    dierenwinkel
    twente
    Hopelijk heb je morgen idd een betere echo schattig. Ik ga heel hard voor je duimen. Als er morgen nog niks zit gaan ze verhogen toch?

Met mij gaat het goed de misselijkheid begint ook een beetje te komen maar niet s ochtends . Rond een uur of 17.00 begint het. Hopelijk blijft het ook alleen bij dit maar ja als ik wel moet spugen dan is het zo. Mijn borsten beginnen ook steeds pijnlijker te worden werd er gister ook voor het eerst wakker van s nachts wel een paar keer.
    Maandag 23 september hebben we onze eerste echo.

Morgen komt moeders voor moeders ook langs ben heel benieuwd hoe dat gaat.

5. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Patricia spannend! Ik hoop op een mooie test.

Schattig, succes vandaag weer.

Ik denk dat ik ongesteld ben geworden. Bloedverlies is nl weer rood geworden en veel. Het past precies in mijn cyclus. 29 dagen geleden eerste bloedverlies. Ik dacht op een gegeven moment eisprong signalen te hebben en dat klopt dan ook precies. Als het echt zo is, ga ik vrijdag weer starten met prikken. Alleen heb wel die cyste. Schattig, hoe groot was die van jou? Want jij mocht gewoon starten toch ondanks de cyste?

6. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Ik heb gisteren een echo gehad en er zijn twee eitjes goed aan het groeien, 1 van 15mm en 1 van 11mm. Ik moet vanaf nu 2 keer op een dag ovulatietesten doen en als deze negatief blijven hebben we maandag weer een echo.
    Ik hoop er op dat er volgende week een behandeling is.

Sanyi: Mijn cyste was 6,5cm bij 4,5cm! Bij mij mocht het gelukkig gewoon doorgaan. Wat fijn voor je dat je menstruatie begonnen is, ik hoop dat het doorzet en dat je vrijdag weer mag beginnen.

Patricia00: Hoe was het met moeders voor moeders, heb je ene leuk cadaeu gekregen?

7. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Wat goed! Heel goed dat je het zo in de gaten moet houden aangezien het bij jou een beetje onzeker verloopt allemaal.
    Dat is een flinke cyste, ik dacht door diverse berichten te hebben gelezen dat die van mij groot is. 3x4cm. Hopelijk is hij door mijn menstruatie nu weg.
    Gisteren is het flink doorgezet, vandaag niet veel, maar heb ik wel vaker last van.
    Voor mij ben ik nu echt ongesteld
    Ik ben benieuwd morgen!

8. Patricia00

21 mrt 2013
    61
    0
    6
    dierenwinkel
    twente
    Volgende week dinsdag begin ik voor moeders voor moeders met urine opvangen. Ik heb een mooi wikkeldoek gekregen. Omdat ik 2 eitjes heb en nu nog niet weet als er 1 of 2 babytjes in zitten kan ik het geboortekaartje opsturen naar hun dan krijg ik er nog 1 thuis gestuurd. De test die ze deden ging ook goed ze druppelde het urine erop en je zag dan dat het door de test ging en het eerste streepje verkleurde gelijk en ze zei vragend hoeveel weken ben je ook alweer???? En toen liet ik de test zien van vorige week met avond urine en ze zei WOW dat ziet er duidelijk uit voor 1 dag overtijd.

@ Sanyi wat fijn dat de menstruatie nu eindelijk door gebroken is kun je eindelijk weer beginnen, weet je als dat normaal is dat het zolang duurt? Hopelijk kun je vanavond beginnen met spuiten.

@ Schattig wat super dat er nu al 2 eitjes zitten hopelijk groeien ze snel door naar 18 mm dat ze springen dat je snel weer geïnsemineerd kunt worden en dan weer die rottige ww:(.

Heel veel succes allebei ik ga heel hard voor jullie duimen.

Dikke knuffel

9. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Wow patricia wat spannend zeg! Die doek had ik ook gekregen.
    Wanneer heb je een echo?

Yes ik mag weer beginnen. Vanavond zet ik weer mijn eerste spuit. Cyste was weg, waarschijnlijk eitje van afgelopen cyclus die niet gesprongen was.
    Ben helemaal heppy!!!

10. BiBi1980

BiBi1980 Lid

22 feb 2010
    16
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Allereerst Patricia gefeliciteerd! Fantastisch! Eerste IUI meteen raak?
    Sanyi super dat het nu al weer kan, hele top!

Ikzelf net eerste iui gehad! 30 aug inseminatie gehad, had 1 eitje en 2,8 miljoen zwemmers (lees op internet dat bij velen veel meer hebben.. Moeten wij zorgen maken?). 14 september mag ik testen als ik niet ongesteld wordt. Hadden jullie veel last van kwaaltjes tijdens de wachtweken?

Iedereen op de wachtbank... Heel veel suc6!!!!

11. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Super dat je cyste weer weg is en dat weer bent begonnen met spuiten. Wanneer krijg je een echo?

Patricia00, hoe voel je je? Leuk dat je ook een wikkeldoek heb gekregen. Ik ben benieuwd of ze twee wondertjes zien op de echo?

Ik heb morgen weer een echo en dan hoop ik dat ik woendag de IUI heb. Want ik ben deze week ook al weer 3 weken aan het spuiten.

12. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Hoi Bibi,
    Spannend allemaal he. Ik had ook 1 eitje. Ik zei nog liever 1 dan geen. En met die ene eitje was het raak. Ik durf niet te zeggen of je je zorgen moet maken voor de hoeveelheid zwemmers. Wat ik wel veel lees is dat het de volgende maand weer veel meer kunnen zijn.
    Ik had geen klachten tijdens de wacht weken. Achteraf was ik regelmatig duizelig wat dus met de zwangerschap te maken had. En ik was een week lang elke avond in huilen uitgebarsten, maar ik had hier ook echt redenen voor. Nog maar klein weekje voor je!

En schattig hoe was het vandaag?

13. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Hey meiden,

Gister een echo gehad en ik had een eitje van 20,5mm. De iui zou vrijdag plaats vinden mits de ovulatietesten niet positief waren.
    Vanmorgen een ovulatietest en je raad het al deze was positief. Nu heb ik morgen mijn tweede iui.

14. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Helaas vandaag ongesteld geworden na mijn eerste iui :(
    Bah wat kloten is dat he. Morgen weer naar de kliniek voor een uitgangs echo en dan hoop ik dat ik geen cystes heb en direct weer kan starten.

Schattig : succes morgen met je iui!!

15. Patricia00

21 mrt 2013
    61
    0
    6
    dierenwinkel
    twente
    Hoi bibi1980 wat spannend dit weekend kun je testen?? Hoe voel je je dan?

Bij mij was het bij de eerste IUI raak ja. Wordt jammer genoeg wel steeds misselijker gister bijna gespuugd onder weg in de auto naar me werk dus nu ar een zakje in de auto hihi. Volgens mijn berekening ben ik morgen dan precies 6 weken. 23 september weten we meer dan krijgen we de eerste echo.

Sanyi en Schattig hoe gaat het bij jullie dan? Alweer terug geweest voor een echo.

16. Patricia00

21 mrt 2013
    61
    0
    6
    dierenwinkel
    twente
    Mijn stomme telefoon ook weer liet de laatste berichtjes niet zien tot ik een berichtje had geplaatst.. volgende maand gelukkig een nieuwe hihi

17. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Ik heb vandaag mijn 2de IUI gehad, het zaad was minder maar wel zeer bewegelijk. Nu breken 2 spannende weken aan.

Patricia00; Fijn om zwanger te zijn{hihihihi}, die misselijkheid is echt vervelend!!!

18. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Balen dat je menstruatie gekomen is, hopen dat de volgende rond wel gaat lukken. Hoe was je echo?

19. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18

Echo was goed Gelukkig. Was bang voor cystes ofzo. Deze keer weer iets meer stimuleren eerste twee dagen spuiten en daarna om de dag. Hopen op 2 a 3 mooie eitjes :)
    Volgende week woensdag weer een fm meting.

Fijn dat je iui goed is gegaan. En je hebt maar 1 goed zaadje nodig;)
    Ik ga voor je duimen!!

20. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Oh wat voel je je dan zielig he. Gelukkig het is voor een voed doel. Spannend nog even wachten op de eerste echo!

Deel Deze Pagina