Hoeveel cellig?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door SandraB, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Hoi meiden,

De embryo die bij mij teruggeplaatst is vorige week was 7-cellig.
    Ik weet dat het niks wil zeggen of het een goede of een slechte embryo was of het wel of niet lukt, maar ben gewoon benieuwd hoeveel cellig jullie embryootjes waren die teruggeplaatst zijn.

Groetjes,
    Sandra (die nu al haar geduld verloren is en nog 1,5 week moet wachten pfffff)

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb terugplaatsingen gehad tussen de 4 en ruim 8 cellige.
    Het zegt inderdaad helemaal niks helaas.
    Elmo

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey San,

Hier een 6 cellige en 8 cellige, teruggeplaatst.
    Ik ken inmiddels meiden die van een 4 cellige zwanger zijn geworden. Uiteindelijk gaat het erom dat het van binnen nog meer gaat delen, en uiteraard gaat nestelen.

Hoest verder met jou?

Liefs,
    Elvira

4. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Tsja hoe is het met mij...
    Ben erg moe en kan wel de hele dag slapen...
    En verder kruipen de dagen voorbij...

Ik brand vanaf gisteren elke avond 10 kaarsjes, voor alle meiden hier en natuurlijk ook voor mezelf, hoop dat het helpt! ;)

Groetjes,
    Sandra

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ja, dat voorbij kruipen herken ik wel. Om gek van te worden.

Mijn borsten zijn mega gespannen. En dan ineens is het weg. Ook moe hier. Komt ook door het nare weer en drukte waarschijnlijk. Ongi gevoel is hier een beetje weg. Heb jij door ook last van gehad?

Groetjes,
    Vier

6. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Hier ook de verschillende klachten die telkens komen en gaan... Ongikrampjes, pijnlijke borsten etc. Het komt en gaat...
    En dan voel je niks en denk je: oe das nie goed!
    Maar ja... Nog 1,5 week geduld en dan weten we eindelijk meer!
    Hopelijk niet eerder want dan zou dat de ongi zijn ;)

Groetjes,
    Sandra

7. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    He Sandra,

Stom he ondanks dat je weet dat het onbelangrijk is hoeveel cellig, en het meer gaat hoe de ontwikkeling na TP is en hoe het innestelen verloopt was ik er ook op gefocused! Net of je een cijfer krijgt op school.

Bij onze 1ste icsi behandeling hadden wij 1 embryo, 4-cellig met behoorlijk wat fragmentatie.
    Wij zijn nu bezig met de 2de behandeling en ik ben weer erg nieuwsgierig!

Voor jou heel veel succes, er zit alweer een halve week op nog eentje te gaan......(kon je de tijd af en toe maar vooruit duwen)

Liefs Schaapje

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Bij ons zijn er met de ICSI twee embryootjes teruggeplaatst. De ene was 6-cellig en had 10% fragmentatie & de andere was een perfecte 8-cellige. Van deze behandeling zijn we zwanger geworden. Maar dus niet te zeggen welke nou aangeslagen is. Kan best de slechtste zijn, maar daar zul je niet meer achterkomen...

Heel veel succes!

9. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Nou Schaapje dat zou een idee zijn, de tijd een week vooruit duwen!

Ik ben me rot geschrokken en heb veel gehuild gisterenavond en vanmorgen...
    Had wat bruinverlies gisterenavond en vanmorgen gigantische buikpijn, zo gaat het precies als ik normaal gesproken ongesteld moet worden!
    Rond een uur of 11 was ik weer een beetje gekalmeerd en verder heb ik de hele dag nergens last van gehad, geen buikpijn meer, geen bloed meer verloren... Wat kan een mens zich druk maken zeg pfffffff.

10. Dushi

Dushi Niet meer actief

Sterkte meis, oud bloed verliezen komt voor. Ook kun je een beetje helder bloed verliezen als er bijvoorbeeld na het niezen een adertje springt. Dit heb ik gehad, voordat ik zwanger bleek :confused: dacht dat ik gek werd !

Bij mij is de eerste keer een 8-cellige teruggeplaatst. Deze poging is mislukt. Daarna zijn er een 4- en 6-cellige teruggeplaatst (hebben twee maanden ingevroren gezeten) en eentje ervan heet nu Vera 8)

Ik weet dus ook niet welke het geworden is.
    Wel zei de laborant dat de 4-cellige na het ontdooien alweer direct actief was....

Zal voor je duimen op een positieve test.

Groetjes,
    Danielle

11. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Bij mij zijn een 5 cellige en een 6 cellige terug geplaatst en na de 1e ICSI zwanger!

Heel veel succes

12. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, Belgiƫ
    Vandaag een terugplaatsing gehad. Embryo was een dag voor op de normale groei :D
    Was dus al een klompje aan het vormen :D
    De andere die ze gaan invriezen was 8-cellig. Dan waren er nog 2 4-cellige maar die gaan ze niet meer gebruiken

Deel Deze Pagina