Hallo Lieve dames, Ik zit nu 15 dagen na de Pregnyl spuit (5000 eh) en had vanaf 10e en vandaag een echt licht positieve test. Van de dokter mocht ik pas over 4 dagen testen( 08.09) Verder heb ik iui gehad zonder hormonen . ik kan me eigenlijk niet goed voorstellen dat deze zo lang blijft "hangen". ? betekend dat de eisprong ook later was?:x wie heeft er nog meer na pregnyl 5000 positief getest op 15e dag na pregnyl?
pregnyl is na 10 dgn uit je lichaam zeggen ze, dus na 15 dagne is hij er zeker uit. Dus bij deze zeg ik voorzichtig gefeliciteerd.
Als je nu nog een positieve test hebt, is deze niet meer van 5000 Pregnyl van 15 dagen geleden hoor. Heb je een foto van de test?
Hallo dames, Bedankt voor jullie reactie! ik heb wel foto's van de testen maar ze zijn heel erg licht. ik weet alleen niet meer, hoe ik de foto's hier moet uploaden ? Verder, voel ik me ook niet zwanger hoor maar ik heb soms voor dat ik ongesteld moet worden, last van mijn vagina en die heb ik nu
Ik vind ze vrij licht van kleur en heb geen ervaring met deze testen. Heb je geen andere test in huis?
Ik heb zelf geen ervaring met action testen, de action is me wat te ver hier Hieronder twee testjes van mezelf. Linkse is op 14 dagen na Pregnyl 5000, rechtse is op 17 dagen na Pregnyl 5000. Ze zouden nu bij jou volgens mij ook echt duidelijker moeten gaan worden.
Zijn testjes van sensitest.nl, nog is heel goedkoop ook Ikzelf vind/vond ze niet heel duidelijk, heb zwangerschappen gehad waar ik veel duidelijker testte maar die liepen uit op een miskraam. Een lichte test is dus niet perse slechter dan een donkere. Ik zou als ik jou was gewoon eens een ander merk halen, Kruidvat bijvoorbeeld.
Gefeliciteerd met je zwangerschap ! Prima! Ik zal zo een nieuwe op halen! Moet ik perse ochtend urine gebruiken of mag ik zo meteen testen?
Dankjewel voor de felicitatie! Voor mij hoef je geen nieuwe te halen hoor! Dat moet je voor jezelf doen. Maar ik kan me wel voorstellen dat je liever een beetje duidelijkheid hebt! Ochtendurine wordt aangeraden omdat die geconcentreerder is, maar dat effect bereik je ook na een uurtje of drie niet drinken en niet plassen.
Ik heb ook een keer 15 dagen na pregntl positief getest en dit was ook erg licht streepje maar gedurende de dagen werd ie steeds duidelijker.
Daaaaames.......! Ik heb net met een clearblu getest! Zegt deze test wel iets of is dat nog steeds niet zeker? Weet ook iemand van jullie wat 1-2 betekend?
Dat betekent dat je tussen de 1 en de 2 weken zwanger bent. Ik kan me niet voorstellen dat dit nog van de Pregnyl is. Ik testte positief 11DPO of 13 dagen na de Pregnyl. En enkele dagen eerder was de test nog wit, dus toen was de Pregnyl uit mijn lichaam... Voorzichtig proficiat !
1-2 betekend niet dat je 1 of 2 weken zwanger bent want de eerste 2 weken krijg je 'cadeau' dat zijn de weken voor de ovulatie. Het betekend dat je 3 tot 4 weken zwanger bent dus 1-2 weken na je ovulatie. Gefeliciteerd meis!!
Ik kan de glimlach niet van mijn gezicht krijgen☺️ Ik hoop dat ik nu echt zwanger ben!! en ook hoop ik dat iedereen wil blijven, want ik leef echt met iedereen mee!!
Super duidelijk die zwangerschapstest! En héél héél hard gefeliciteerd! Nu gaan genieten hoor meid! Wanneer heb je Pregnyl net ingespoten? Als je dat weet, kan je vrij nauwkeurig bepalen hoe ver je juist bent en wanneer je uitgerekend bent!