Hallo, Wij hebben inmiddels alle onderzoeken achter de rug, maar niks uitgekomen. Dus wij behoren nu tot de groep onverklaarbare verminder vruchtbare stellen. En nu???? Is er iemand die in het zelfde schuitje zit en meer kan vertellen over wat ons nu te wachten staat. We hebben over twee weken weer een afspraak bij de gynaecoloog en wij willen ons voorbereiden hierop. Iemand info??? groeten.
hey ik zelf heb niet in deze situatie gezeten maar mijn nicht en haar man wel. die waren ook bij de gyn. geweest en ze moesten toen aan de vitamines. dat scheen ook niet te helpen en toen moest mijn nicht ineens aan de clomid. daar is ze wel door zwanger geraakt
ja klopt! ik snap ook niet waarom ze die kuur heeft gehad als ik eelrijk ben. want ook bij haar was alles goed..
Misschien dat je inderdaad aan de clomid mag om je eisprong wat extra kracht te geven Hopelijk is dat voor jullie voldoende... Anders krijg je misschien een verwijzing voor het IUI traject?
ja, in principe is het standaard protocol dat als er geen reden gevonden wordt en je al langer dan 2 jaar bezig bent, je door gaat (mag) voor iui. Als je nog geen 2 jaar bezig bent, heb je kans dat je naar huis gestuurd wordt en dat jullie het eerst zelf thuis nog een tijdje moeten gaan proberen (tot die 2 jaar voorbij zijn). Weet niet hoe lang jullie al bezig zijn, maar dat zijn de 2 meest voorkomend opties. iui kan gestimuleerd (met hormonen) of juist niet (in eigen cyclus). Dat hangt af van het protocol dat het ziekenhuis hanteert. Je kunt er ff op googlen of hier op zp info over zoeken, er is genoeg! succes met alles...
Bedankt voor de reactie en zo snel. Wij zijn nog geen 2 jaar bezig en hebben een gezonde zoon via de natuurlijke weg. heb zelf ook nog wel zo iets eerst nog maar eens even aankijken. groeten