we hebben net een beco gekocht en nu wil ik dus dolgraag ermee wandelen. maar wat aan te doen met dit koude weer als het overdag vriest. Wat doen jullie nu aan in de buikdrager? Is een babyskipakje een idee zoals dit HEMA - baby - meisjeskleding - babyskipak of zit dat niet, is dat te warm of te koud???Hoor graag van ervaren buikdragers!!
Ik doe hem momenteel een jasje aan, warme gebreide slofjes om zijn voetjes en een dikke muts op zijn hoofdje. Mijn jas sla ik half om hem heen. Zijn sokken trek ik op tot over zijn knieeen. Ik vind het ook lastig te bepalen hoor en weet eigenlijk nog steeds niet of ik het goed doe
Ik heb een fleecepak voor mijn dochter, in de doek. Dat doe ik over haar gewone kleding aan. Ik weet niet of een skipak lekker zit in een drager
Toen het vorig jaar zo koud was en onze dochter mee ging in de draagzak deed ik een dik fleece vest aan en deed die dicht over de draagzak. Mutsje op, vestje aan en ze bleef heerlijk warm .
Ik heb van name-it een pakje aan één stuk met een mutsje en handschoentjes eraan vast. Het is qua model hetzelfde als een skipakje, maar dan minder dik. Je kindje zit ook al tegen je aan in de beco en krijgt daardoor veel van jouw lichaamswarmte mee. Ik vind trouwens dat skipakje wel een supergoed idee als het echt koud buiten is (en heel erg schattig ).
Ooooh, wat een mooi pakje! Spijtig dat het zo roze is... Je moet bedenken dat jouw lichaamswarmte voor één kledinglaag telt én de buikdrager ook dus je moet je kindje ook niet té warm aankleden. (Beentjes en hoofdje zitten natuurlijk niet IN de drager dus beenwarmertjes en een bivakmutsje of dergelijke zijn altijd goed!). Ik doe onze zoon dus eigenlijk niets méér aan dan ik in een kinderwagen zou doen waar hij onder een warme deken zou liggen. Enkel aan zijn beentjes doe ik wat extra en hij draagt een bivakmuts omdat zijn nekje anders soms bloot geraakt en daarover zijn capuchon van zijn vest.
ik heb een draagjas.. dus mijn kindje draagt haar normale kleertjes, een vestje en dan in draagdoek met draagjas erover.. heerlijk warm.
ik gebruikte vorigh jaar ook een skipak in de buikdrager... geen klachten van onze dame gehad. Dus ja dat kan!