Waarom staat de wagen ik de woonkamer? Misschien mis ik iets Verder kun je hem toch pakken als je bevallen bent? Je komt toch pas na een paar dagen buiten. Zo gepiept..
Wagen stond boven en de box ging in elkaar tijdens de kraamweek toen goeie vrienden langs kwamen. Vind de box zo'n sta in de weg vandaar. In de kraamweek heb ik week boven geleefd dus niet gemist. Hier ook katten, maar niet eerder opgezet ivm wennen. Baby was hier beste middel om ze uit de box te houden oh en van die zilverfolie bakjes. Maken naar geluid als je erop springt als poes 😊
Toevallig vroeg manlief vanochtend wanneer de box in de woonkamer gezet moest worden. Heb aangegeven dat over een week of 2 vroeg genoeg is. Hij moet eerst het wiegje maar schilderen. Dat doet hij dus morgen. Kan ik die binnenkort op gaan maken. Volgende week zal ik m'n vluchtkoffertje maar eens gaan pakken en de kinderwagen van zolder laat halen. Kan ik eens goed kijken hoe dat ding in elkaar gaat, haha.
Is het zo gek een kinderwagen in een woonkamer? Daarbij snap ik dus weer niet waarom je het jezelf zo moeilijk zou moeten maken om alles op het laatste moment of pas na een bevalling te doen.
Haha ik zou ook niet weten wat ik met met mijn kinderwagen in de woonkamer moet. Staat in de gang of de garage, dat ding komt t huis helemaal niet in
Waarom niet? Ik wil de kinderwagen gebruiken om de kleine er in te leggen in de 1e week ipv de box. Maar goed ik heb een ouderwetse wagen met een lekker grote bak De box weet ik nog niet. Denk pas jan/feb. Eerst de feestdagen nog en een kinderverjaardag eind jan.
Hoi meiden. Hier moet ik tot 16 december wachten tot we überhaupt iets in huis klaar kunnen maken. Mijn man zit in de eindfase van zijn studie en ik moet alles even zelf doen. nog erg druk met alles... 16 december ben ik 34 weken. Dan ga ik alles wassen, kopen. Omdat de feestdagen er dan zijn en week 37 in de 1e week van januari valt wil ik proberen om zoveel mogelijk vóór kerst klaar te hebben. De box is wel een sta in de weg... misschien doe ik die wel pas week van37 of 38. Moet ik nog kopen trouwens.. Maar voor de rust wil ik alles wel hebben klaar staan inderdaad. Wij wonen 2 hoog zonder lift dus hier geen wagen in huis.
Hier staat de kinderwagen al in elkaar, maar voorlopig geparkeerd in de kinderkamer. Die is ruim genoeg en als we hem nodig hebben staat ie zo beneden. De box hebben we een poosje terug via marktplaats gekocht. Die staat nog op zolder, denk dat we die pas kort voor de uitgerekende datum naar beneden halen. We hebben al wel ruimte gemaakt in de woonkamer, dus hoeven 'm alleen maar neer te zetten.
De box komt echt vlak van te voren, of in de kraamweek.... Staat zo in elkaar en een sta in de weg, hij staat er nog ruim een jaar dus tijd zat om er verlekkerd naar te kijken De wagen stond bij de vorige ook in de woonkamer omdat hij niet in de gang paste.... Nu wel, maar hij is zo van zolder gehaald. Dus als we voor het eerst naar buiten gaan pakken we hem pas, zorg ik wel dat ik de lakentjes, en dekentjes al bij de hand heb, zodat ik het zo kan opmaken!
Wij zijn alle babyspullen weer tevoorschijn aan het toveren. Mijn man heeft gisteren de wieg en kinderwagen achter het schot op zolder vandaag gehaald. Ik ga van de week de bekleding wassen. Ik heb afgelopen week de bekleding van de Maxi-Cosi gewassen en die er gisteren weer omheen gedaan, die is nu klaar voor gebruik. De box wil ik komende week opzetten, ook om te kijken of alle onderdelen nog aanwezig zijn (staat al 4 jr op zolder) en wil het graag op tijd klaar hebben. Wil graag alles binnenkort klaar hebben en echt niet wachten tot heel kort van tevoren. Dan wil ik hoogstens nog wat kleertjes wassen of zo maar geen grote dingen.
Idd cupcakes wil ook graag alles op tijd klaar hebben. Kleertjes wassen enz doe ik later maar voor de 36 weken is het klaar hoor
Om heel eerlijk te zijn heb ik afgelopen week pas de kinderwagen kunnen kopen (ik wou een bepaald type en bovendien tweedehands voor een redelijke prijs). Ik ben eind vorige week ook pas verhuisd dus sinds toen staan ook de box etc klaar in de woonkamer. Kamertje is nagenoeg af (wil alleen nog een plankje ophangen, de rest staat er allemaal al). Oh, ben nu 35 weken trouwens.
Nu bijna 37 weken en hier nog geen box gaan we volgend weekend denk ik opzetten vond het bij de 1ste wel handig want ik had de kinderwagenbak er instaan en daar lag de kleine in en onderstel stond altijd in de serre en als ik wegging klik je zo de bak erop en klaar ...maar bij de 1ste stond alles al veel eerder klaar hoor nu toch wat makkelijker
Hier was alles met 25 weken klaar. Zo konden de katten vast wennen en ik... was nogal ongeduldig het scheelde dat we ruimte genoeg hebben en er dus niets in ee weg stond...
Hier nu sinds een weekje ongeveer en de box heb ik van de week opgezet. Leuke dingetjes altijd vind ik
Vanaf 36 weken de box en de kinderwagen heeft hier goddank nooit in de kamer hoeven staan. Ik heb een hekel aan die bombarie in huis. De box was bij 9 maanden ook alweer opgeruimd en met 6 maanden de kinderwagen verkocht en een simpele buggy aangeschaft die permanent achter in de stationwagon ligt.
Hier is de kinderkamer al opgezet, nu nog wat kleine dingen ophangen en bedje opmaken. Box staat al klaar en alles is gewassen ook van de maxicosi. Kinderwagen moet ik nog kopen aangezien die wat ik had voor mijn zoontje kapot was.
Kinderwagen in de kraamweek naar beneden gehaald. Box in elkaar gezet toen oudste zn 5/6 weken was daarvoor gebruiken we hem hier niet