Zonder dochter ook goed voor elkaar gekregen: sta ik in de winkel, dacht bij mezelf: wat is het stil, zo geen getrek aan mijn arm... ging mijn telefoon en opeens schoot ik compleet in paniek! waar is mijn oudste dochter???? *loopt ook heel vaak weg* ben ik haar nou ergens vergeten? had ik haar wel mee de winkel in gehad? ik weet het niet meer! ik ren in paniek naar een medewerker om te vragen of ze een klein meisje met roze jas+tas gezien heeft... die vraag ook meteen een aantal collega's... stond helemaal te shaken... was alleen even vergeten dat ik haar 10 min. ervoor nog naar school had gebracht....
In de supermarkt samen met mijn zoontje van toen bijna 3. We kochten een leverworst. Je weet wel zo,n lange. Meneer mocht hem in zijn karretje doen. Draait zich om houdt de leverworst tussen zijn benen en zegt tegen de mevrouw achter mij. "Kijk een dikke pi*mel!" En begint ermee te zwaaien.. Ohoh wat had ik graag mij omgedraaid en weggelopen... En ook vanochtend, we staan bij de kassa, "Heeft mama ook een pi*mel?* Ja? Mama heeft een pi*mel!" *Hoezo de pi*mel en kont fase..*
Oh briljant. Ik heb dit soort dingen heel vaak. Sowieso qua opvoeding inderdaad, maar ik heb (zoals iemand zo mooi zei) de kinderen niet nodig om voor paal te staan Ik zal eens nadenken wanneer ik voor het laatst iets 'stoms' had. Oh ja! Ik sprak de voicemail in van een vriendin en zette daarna de radio weer aan om keihard mee te blèren met 'all I want for Christmas is youhoooouuu!'. Bleek ik niet goed opgehangen te hebben Ze heeft m nog heel vaak afgeluisterd heeft ze me ingepeperd
Whahahah, hilarisch topic Ik ben ook best goed in mezelf voor paal laten staan, maar ik heb mezelf blijkbaar ook aangeleerd om eea snel te vergeten, want ik kan telkens geen voorbeelden bedenken Overlevingsmechanisme denk ik
Het voorval wat me het meest is bijgebleven was met mijn oudste zoon bij het Kruidvat. Zoals gewoonlijk was het een flinke rij en had ik moeite om te zorgen dat hij zich niet te erg misdroeg, maar ik dacht de situatie redelijk onder controle te hebben. Totdat hij spontaan de rok optilt van de dame voor ons om toch eens te kijken wat er daaronder te vinden is. De dame in kwestie kon er gelukkig om lachen en verzekerde mij dat ze met haar kinderen en kleinkinderen zelf ook al genoeg had meegemaakt.
Mijn driejarige stond samen met mij in een pashokje.bij een kledingwinkel. Roept ze.ineens keihard: " Mama die broek pas je echt niet hoor, daar heb je véél te dikken billen voor!". Ik moest nog beginnen met passen...
Uurtje geleden. Ik ben niet snel boos. Maar daarnet waren er kinderen met kindervuurwerk naar elkaar aan het gooien. Waar ik langsliep met mijn kleintjes. Uit schrik met overslaande stem geroepen of ze gek waren geworden. Ik had dat echt zo anders moeten aanpakken...
TS superbedankt voor je grappige verhaaltje, ben weer helemaal vrolijk na dat stomme RS topic wat ik net gelezen heb Kan me voorstellen dat je er niet op reageerde. Heb zelf ook drie jongens en soms genant hoe ze zich misdragen in winkels. Liever ga ik dus zonder hen winkelen
Bij afscheid op school wil zoontje heel veel kusjes en op het laatst vraag ik waar hij het laatste kusje wil. Zegt hij 'op mijn poepeke' (billen) Euhm tjah,... ik voelde me net een pedo haha, dat is bijna de enige plek waae ik geen kusjes geef weer niet of iemand het hoorde haha
Haha, ze zei; daar heb ik mijn handen vol aan. Maar ze zegt me niet meer de goedendag Ik snap het wel, vind het ook niet echt netjes van mezelf.
Mijn dochter is laatste "live" gegaan op mijn facebook terwijl ik en man in een vette roddel over iemand zaten. Gelukkig belde mijn vriendin snel om te zeggen dat dit vast niet mijn bedoeling was en kon ik het verwijderen
Ik kreeg via mijn werkapp de foto van twee mannen die gezocht werden. Ze leken erg op die twee boeven van home alone. Ik zeg dus ook heel droog goh ze lijken wel op die van home alone. Zegt mijn collega joh echt? Dus ik ook nog op google een foto zoeken en doorgeappt, ja kijk maar. Zij weer van misschien zijn ze het wel. En ik..... ik had nog steeds niks door. Laat mijn man de foto zien en vraag hem of hij ze daar ook op vindt lijken. Toen viel het kwartje pas....
als de dag van gister.. 5 december 2015 zoon net een groot weekje oud.. boodschappen doen, met 3 kinderen voor het eerst manlief pakt een kar. en zet zoonlief met maxicosi erin en ik pak een andere kar voor de boodschappen . nou na een hele hoop getreuzel van de andere 2 kinderen zijn we bij de kassa beland ik reken af en doe alles weer terug in mijn kar terwijl mijn man de andere 2 kids in het gereel hield en op zoonlief lette die als baby heerlijk lag te slapen .. boodschappn gedaan check, postzegels gehaald check, lopen naar de lift met 2 blerende kinderen.. ik mijn kar kan niet mis gaan toch, ik sta beneden in de garage.. en vind toch iets vreemd.. ik naar mijn man mis jij niet wat? Hij nog nee hoor.. misschien je zoon die je slapend bij de kassa heb laten staan! (oepps)
Ik woon dus best wel in een heel katholiek gemeente., wij woonde hier net.., even naar de zeeman.. nieuwe sokken mijn dochter toen net 4, loopt naar binnen bar druk lopen langs de bh's en die roept dus tot 5 x kijhard,,, maaamaaaaaaa dat is toch voor je tietuhhhhhhhhh/.... zucht
Mijn zoontje heeft vandaag tijdens het winkelen naar elke grijzende man of vrouw 'opa' of 'oma' geroepen. En niet een keer, maar net zo lang tot ze keken en steeds harder
Me zoontje toen ruim 2 had een schommel tegen zijn gezicht gehad resultaat een heel dik blauw oog We lopen bij de supermarkt en ik zie ze kijken Waarop ik andtwoorde ja dat krijgt die als die niet luissrd Hahaha je had haar gezicht moeten zien ze liep snel weg Dacht dat zullen ze vast denken kan ik het beter zeggen