Center Parcs

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Susannelilian, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Vanwege de mooie kortingsactie bij de babybox willen wij graag later jaar naar CP, maar welk park? En wanneer is qua leeftijd de beste tijd om te gaan tussen juni en september? In juni is ons meisje 6 maanden en in september dus 9 maanden. Wanneer heeft ze wat aan de dingen die daar zijn en georganiseerd worden? En hebben jullie nog andere tips?

Sorry voor alle vragen, maar wil heel graag een geweldige eerste vakantie voor ons meisje. :)

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik zou, als dit mogelijk is, buiten het hoogseizoen gaan. Opzich maakt het park weinig uit en de meeste dingen die georganiseerd worden zijn, naar mijn mening, echt voor oudere kindjes. Als je op de site zelf kijkt kan je zien wat ze hebben.

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    We gaan sowieso buiten het hoogseizoen, scheelt een hoop geld. Maar toch bedankt voor de tip. :D

Hoop nog meer meningen te horen.

4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.987
    3.996
    113
    Wij zijn vorig jaar met onze dochter van toen bijna 2 en vrienden met hun dochtertje van 6 mnd naar de Huttenheugte geweest.
    Er is een kinderboerderij bij en een mooi zwembad met leuk baby/peutergedeelte al zal een baby dat worst wezen ;)
    Denk dat je kindje er meer aan heeft met 9 mnd, dan vindt ze misschien de beestjes leuk en het zwemmen misschien ook.

5. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @ikkie97: hoe vond het dochtertje van jullie vrienden het? Had die er ook al echt wat aan? Zat er ook al aan te denken dat met 9 maanden misschien beter zou zijn, maar in september heb je wel meer kans op slechter weer en is de natuur ook al een stuk minder mooi. Moeilijk om keuzes te maken! ;)

6. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.987
    3.996
    113
    Zelf had ze er natuurlijk niet veel aan hoewel ze het zwembad wel leuk vind. Haar ouders vonden het wel erg leuk.voordeel van zon zwembad is wel dat het de lucht ook erg warm is zodat die kleintjes niet gauw koud worden. Kinderboerderij had zij nog niet echt wat aan, dan lag ze ook meestal te slapen;)

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @ikkie: dan zou met 9 a 10 maanden inderdaad beter zijn, scheelt toch weer behoorlijk. :)

8. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Wij gaan met onze dochter over 2 weken naar het meerdal.
    Ze is dan 7 maanden.
    Zwembad daar vind ik zowiezo erg leuk. Mijn dochter houdt erg van zwemmen. Hoe het park verder is kan ik je nig niet vertellen.

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Tanja28: die staat ook op ons lijstje met nog 4 andere parken, maar blijf het moeilijk vinden om te kiezen naar welk park en wanneer (wat betreft de leeftijd en het weer)...

10. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Lijkt me ook moeilijk. Maar ik denk dat mijn dochter er wel van gaat genieten. Ze is nu al een echt waterratje.
    Ik zou kijken wat je het meeste aangaat. Qua sterren en zwembad.
    In belgie, lommel zit ook een hele mooie maar deze is wel erg prijzig vind ik.
    Kempervennen in valkenswaard is ook ern fijn park.

Wat ook een fijn park is maar dahs niet van centerparcs is
    Het vennenbos van Landal. Zijn we geweest toen onze dochter 3 maanden was. Erg kindvriendelijk en een fijne dome en fijn zwembad.

11. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Zou naar 1 van de grotere en luxere parken gaan. Die hebben een mooi en warm subtropisch bad. Er wordt babyzwemmen georganiseerd, daar zou je aan mee kunnen doen, maar verder niets voor zo'n kleintje hoor!
    Huttenheugte is een prima park bijvoorbeeld........ Natuur is ook in september echt nog wel mooi en ook qua weer kan het prima zijn! Centerparcs is ook juist geschikt met iets minder goed weer.

12. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Tanja: waarom hebben jullie nu dan voor CP gekozen ipv Landal en waarom voor Het Merdal? Alleen vanwege het zwembad? Sterren hebben ze toch niet bij CP?

13. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Lieke: welke parken zijn die luxere dan? Hebben de kleinere parken geen verwarmd subtropisch zwembad dan? Vind de natuur en omgeving ook belangrijk, zeker met een kleintje.

14. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Wij waren in CP Huttenheugte in november. Zoonlief was toen 5mnd. Ook met kortingsbon. We hadden een premium vernieuwd cottage. En wij waren heel erg tevreden. Prima huisje, alles klopte eraan. Ik had vooraf verhalen gehoord over vochtige muffe huisjes en beschimmelde badkamers. Nou, bij ons niet! Huisje was heerlijk warm bij aankomst, alle spullen aanwezig en al onze vragen werden direct en naar tevredenheid beantwoord.
    Kinderbad was wel erg druk, ondanks dat het november was. Maar het was wel Single Parents Weekend. Wisten we niet. Maar ook in de restaurants werd keurig rekening gehouden met kinderen. Wij gaan komen najaar weer naar CP (Hochsauerland waarsch).

15. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Lumiere: wat fijn dat het jullie zo goed bevallen is! Konden jullie echt kiezen voor een vernieuwde cottage of was dat toeval? Met alles bedoel je de babybenodigdheden? Moet je die er eigenlijk los bij bestellen of zit dat er standaard bij?

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Erperheide is een mooi park, met mooi zwembad met babyzwemmen en mooie, gezellige dome.

17. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Als we een VIP cottage willen dan kan dat alleen nog bij De Eemhof, De Kempervennen, Het Heijderbos, Limburgse Peel en De Vossemeren...

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Persoonlijk zou ik zo laat mogelijk gaan. Wij zijn inmiddels 2 keer geweest, 1e keer met 4,5 maand en de 2e keer met 19 maanden. en de 2e keer was het veel leuker!
    Ik raad je aan om voor een luxe cottage/appartement te gaan. Als ze nog zo jong zijn slapen ze veel en is het prettig als je een fijn appartement hebt, je brengt er immers veel tijd door.
    De 1e keer zaten we in een vip appartement in de Eemhof, aan een hele leuke haven, echt heeeel prettig vertoeven.
    De laatste keer zijn we in het Heijderbos beland (mysterypark, ze slaapt nog maar 1 keer per dag en toen hoefde het niet zo luxe allemaal)
    Allebei mooie parken.

19. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Zara: wil niet later dan september gaan, dan is de kans op slecht weer te groot. De Eemhof hebben ze wel de VIP cottages, maar daar zijn mijn man en ik al een keer samen gegaan, dus is niet zo leuk om daar weer heen te gaan. Het Heijderbos is dan dus minder geschikt volgens jou omdat onze kleine meid dan hooguit 10 maanden oud is?

20. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    De luxere parken zijn, huttenheugte, eemhof, meerdal, heijderbos en vossemeren geloof ik. Een klein park, zoals zandvoort oid heeft niet zo'n mooi groot subtropisch zwemparadijs.

Deel Deze Pagina