Na eerst een jaar proberen en daarna twee vroege miskramen in korte tijd, ben ik nu weer zwanger! Ookal ben ik de data's van de vroege miskramen gepasseerd en heb ik toen beide keren geen knaltest gehad en nu wel, wij kunnen er echt nog niet blij mee zijn! Zo spannend, we zijn er bijna de hele dag mee bezig. Probeer wel positief te blijven, maar we zijn zo bang dat t weer misgaat! Ik ben nu pas 5weken + 2dagen, dus we zullen nog zo lang in onzekerheid zitten!! Hier meiden die ook zoiets mee hebben gemaakt? En hoe gaan jullie met die spanning om?
ik ben bijna 12 weken en ik zat vannacht op spoed na erge (darm)krampen uit pure paniek.alles goed gelukkig maar die angst blijft spijtig genoeg er gaat geen toiletbezoek voorbij dat ik het toiletpapier niet even nakijk op bloed en elke kramp voel ik meteen....ook leuke spulletjes kopen enzo durf ik nog niet.ik hoop dat het snel een beetje lukt om echt te genieten en dat hoop ik voor jou ook
Jeetje voor jou ook spannend dus.. fijn dat alles tot nu toe toch goed is gegaan. Denk je dat je wel meer kan genieten als je dadelijk 14 weken ofzo bent?
ik vrees er een beetje voor omdat ik er van overtuigd was dat ik gerust zou zijn op 12 weken en dat is dus niet zo ik hoop maar dat dat plots zal veranderen
Ja dat hoop ik ook.. Dat ik met 12wk rustiger ben. Balen dat dat bij jou niet zo is, hoop dat t snel n beetje komt.
Ik heb ook 2 vroege miskramen gehad vorig jaar augustus met 5 weken en vorige week met 7 weken. Ik ben onlangs gecurreteerd dus wacht nog even een maandje met opnieuw proberen... wij willen graag ook weer opnieuw van start. Voor als het er nu uitziet zijn wij beide gezond maar we hebben nog geen onderzoeken ofzo gehad (alleen echoscopistisch van mijn baarmoeder). Heb jij/jullie onderzoeken gehad of wat zei de verloskundige/gyneacoloog bij jullie? Onze arts zei dat het ook domme pech geweest kan zijn hmmm...dus het is voor mij ook zeer zenuwslopend of het de volgende keer goed gaat komen. Ik zat bij deze zwangerschap ook al in de stress. Elke keer checken op de toilet enzo...probeerde te genieten maar kon het niet echt.. Gr nikie
Hier teveel sterretjes (10) en nu ook weer zwanger. Heb blijft eng maar kan nu ook momenten genieten van de zwangerschap
Jeetje meid je hebt ook wat meegemaakt waren er bij jou redens voor waarom het misging elke keer? Ik heb nu net mijn 2e miskraam gehad
Nikie: ik heb last van vervroegde overgang waardoor mijn eicellen van slechtere kwaliteit zijn. Nu dus gelukkig een goede te pakken. Nu kunnen we af en toe gelukkig genieten maar dat is in het begin wel anders geweest
Jeetje Logan wat heftig allemaal.. 10 sterretjes, hoe houd je het vol! Wat fijn dat je nu af en toe een beetje kan genieten. Nikie, wij waren bij de gynacoloog om te bespreken hoe nu verder na de vroege miskramen, toen ze zag dat ik zwanger was op de echo. Dus eerst maar afwachten hoe het nu gaat. Wat vervelend voor jou dat er een jaar tussen je mískramen zit, hopen voor je dat je nu snel weer zwanger bent en alles goed gaat! Ga jij nu onderzoeken laten doen?
Maar ze gaf geen reden voor de miskramen bij jou? Ik denk dat ik gewoon nog een keer ga afwachten aangezien ik ooit wel een gezonde zwangerschap heb gehad...helaas abortus toen maar goed, dat was toen iets persoonlijks. Het geeft me wel hoop dat ik toch nog goed zwanger kan zijn dus ik wacht denk ik nog even met onderzoeken. Ik wil ook gwn te graag!!! hihi
toeval of niet,ik nam cortisone in juni (elke dag 32 mg=een sterke dosis)voor een allergie en dat was ook de eerste keer dat mijn lichaam het vruchtje niet afstootte.naar mijn gevoel heeft de cortisone een auto-immuunreactie van mijn lichaam naar het "vreemde"vruchtje vermeden.
@ Canina gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik duim voor je dat het deze keer goed zal gaan. Hoever was je toen je je eerste echo kreeg? Was er al wat te zien?
Hallo, Ook hier al twee keer een mk in korte tijd, in drie maanden. Onderzoeken bij gyn lieten niks afwijkends zien dus ze houden het op 2x domme pech. Nu voor het eerst ovutesten erbij om het zeker te weten dat we goed zitten. Vriend heeft ploegen dus ik zou het jammer vinden als we m'n ei missen. Ik voel ook helemaal niks tijdens eisprong en ook nooit ongi klachten. Op zich heerlijk hoor. In december komt onze kinderwagen ook. Kon hem bij de laatste zw.schap voor een mooi prijs aanschaffen en wil hem gewoon niet afzeggen. Maar dat voelt wel raar nu. Hopelijk voor die tijd weer een posi test en een plakker!
hoi hoi, hier ook 2 sterretjes in een hele korte tijd, ik ben nu weer heel pril zwanger, maar durf er echt helemaal niet van te genieten.. op de een of andere manier ben ik er ook helemaal niet mee bezig.. ik mag donderdag weer voor een echo en ik weet van de vorige xeren dat ik er toen heel erg mee bezig was en nu echt totaal niet.. ik wordt wel bang als ik iets in me buik voel (krampen ofzo) ik durf ook echt niet blij te zijn.. ben veelste bang dat het weer fout gaat.. hebben jullie misschien tips hoe je alles wel weer possitief kunt bekijken ?
Ik snap je gevoel helemaal zit precies met t zelfde. Ben alleen nog niet zwanger omdat ik vorige week gecurreteerd ben geweest. Dus ik moet nog even wachten tot de volgende ronde maar ik ben ook als de doods dat het weer mis gaat. En zal denk ik de eerste 3 maanden in flink stress leven of het wel goed gaat. Heb jij al het gevoel dat je onderzoeken wilt doen of wacht je het allemaal af? Wij willen heel graag voor de 3e ronde gaan maar zitten toch met de gedachte dat t weer mis kan gaan. Heb net als jou vorig jaar een miskraam gehad en net 2 weken geleden
Hallo dames, Ik heb ook twee miskramen gehad. Onderzoeken wezen pure pech uit. Nu weer 5 weken zwanger en hopelijk een plakker!!!
Hier 4 sterretjes, laatste keer op 3 juli gecurreteerd.. Heb al 2 keer het hartje zien kloppen, dus moet gerust zijn, maar ondertussen altijd nog bloedverlies (onverklaarbaar)..