Moeilijk een boertje laten!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door butterfly1984, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi,

Onze dochter van nog geen 4 weken heeft veel moeite met boertjes laten na haar voeding.
    Wie heeft misschien een tip dat zou kunnen helpen bij het vergemakkelijken van een boertje laten?
    Ze heeft er soms heel veel last van dat het niet lukt, ze word dat erg druk en begint erg hard te huilen.
    Ook komt er vaak melk mee met een boertje.

Hoop op tips van jullie mama's en papa's.

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    had noa in het begin ook en aangezien ze ook last had van krampen zijn we met infacol begonnen en sindsdien komen de boertjes nog op geen 30 sec.

groetjes

3. butterfly1984

soms denk ik idd ook dat ze ook krampjes heeft, want als ik mijn hand op haar buikje leg rommelt het dan heel erg

4. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    je kindje in de zithouding neerzetten, je handen onder de okseltjes en het hoofdje goed recht houden zodat ze helemaal goed rechtop zit. Als je haar zo vasthoud is de slokdarm mooi recht en is het makkelijker om een boertje te laten. Dat was de tip die wij van de lactatiekundige kregen, en hier werkt het erg goed!

5. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    als ze krampjes heeft,zou ik de infacol eens proberen!
    baat het niet,schaad het niet.

groetjes

6. butterfly1984

Dit doen wij dus ook al, maar ook dit heeft niet echt effect.

Zie trouwens dat je ook net mama bent, nog van harte gefeliciteerd!
    Hoeveel drinkt jouw kindje nu en hoeveel flessen?

7. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Mijn zoontje heeft ook altijd veel moeite met boertjes laten, nu nog steeds af entoe.
    Ik gebruik infacol en dat werkt echt super.
    Ook verlicht het de krampjes.
    Het is gewoon verkrijgbaar bij de apotheek.
    Ik zou het gewoon proberen.

8. doornroosje85

5 feb 2009
    56
    0
    0
    Hier heeft infacol nooit gewerkt. Bij mijn dochtertje had ik ook altijd het idee dat er nog lucht dwars bleef zitten. Als zij op haar buik ligt helpt het ook weleens om nog achtergebleven lucht eruit te boeren. Verder zijn wij op een gegeven moment nutriton gaan toevoegen, waardoor het eten minder omhoog komt en dus met boeren niet zoveel terug geeft. Werkt ontzettend goed. De boeren moeten nog steeds wel af en toe op zich wachten maar als ze komen, geeft ze niet meer terug

Deel Deze Pagina