Overgeven en helemaal overstuur

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lilo77, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ons mannetje van 2 jaar heeft net overgegeven en was helemaal overstuur. Het was best wel eng want er was echt even geen land mee te bezeilen. Na 10 min nog een keer overgegeven en daarna was hij weer gewoon zichzelf en vrolijk. Nu ligt hij in bed maar vind het toch wel een beetje eng dat hij er zo op reageerde. Herkennen jullie dit?

2. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.268
    1.031
    113
    Zuid-Holland
    het voelt voor een kind ook erg raar dat overgeven. ws een groot schrik moment geweest!

3. katjepatatje

katjepatatje Actief lid

8 jul 2009
    144
    0
    0
    Frankrijk
    Ik herken het.. hier was het helaas het begin van buikgriep. Ik hoop dat het bij jullie niet het geval is. Maar het kan idd gewoon de schrik zijn, dat er zoveel uit komt ineens.

4. theeleut

theeleut Actief lid

19 aug 2008
    314
    2
    18
    Mijn dochter ( ook net een buikgriep achter de rug) heeft dit ook gehad. behoorlijk geschrokken na het overgeven (bleek, trillen en helemaal overstuur) en na ongeveer 5 minuten troosten (in hoeverre dit mogelijk is zonder zelf helemaal onder te komen... op de een of andere manier weet ze vooral zichzelf helemaal onder te spugen...:() komt ze dan tot rust waarna we haar even onder de douche zetten en dan snel weer in bed.

Beterschap, hopelijk valt het mee...

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Onze meid gaat juist van het brullen overgeven. En het overgeven op zich interesseert haar dan weer niet zoveel, maar gebeurt hier ook regelmatig als ze op bed moet..

Deel Deze Pagina