Typ het gewoon even hier van me af... Morgen (cd 15) heb ik een follikelmeting. Heb 100mg Clomid geslikt en vind het toch zo spannend. Wat als ik er na mijn LEO nog niet op reageer? Dan mag ik denk ik weer spuiten met Puregon maar daar had ik juist weer overstimulatie mee, dan gaat mijn hele kralenkrans mee groeien. Steeds maar dat wachten en die onzekerheid ik word er dit weekend een beetje gek van!
Hey meid, Idd erg vervelend al die onzekerheid. Probeer alsnog positief te blijven, hoop dat het snel raak is voor jullie
probeer vandaag te ontspannen, en laat het morgen op je af komen.... ik duim voor je dat de LEO je heeft geholpen, en dat de Clomid aanslaat....
Dank je wel voor jullie lieve reacties! Jose van harte proficiat, echt super! De andere dames heel veel succes!
Dank je wel Zora! Had helaas 5 follikels van 2cm. Dus het is afgebroken. (We hebben wel even voor de grap 5 leuke namen bedacht voor onze vijfling...) Het is wel heel positief dat ik na de LEO dus reageer op Clomid. Ga nu aan de Provera en dan 50 mg Clomid, vorige keer had ik 100mg. Nu is het net als met Puregon, alleen ging ik toen voor een zesling! Volgende ronde gaat het hopelijk goed komen. Ik ga er weer voor. Hoop dat ik dan eindelijk na 1,5 jaar een keer een follikel, eisprong en lang LF heb! Komt goed!
He vervelend meid. Fijn dat je zelf zo positief bent ingesteld. En dat de operatie dus succes heeft gehad. En gewoon op naar de volgende ronde....Succes!