2 weken gebruikt, daarna alleen als we op visite waren en Sofie in een andere kamer lag, maar dat ook al maanden niet meer
Alleen van de zomer gebruikt als we buiten zaten in de tuin. Verder gebruik ik hem nooit. Ik hoor ieder zuchtje/ steuntje, terwijl wij op aparte slaapkamers slapen met beide deuren dicht.
Nooit 's nachts gebruikt, ze ligt in de kamer naast ons en ik hoor echt alles. Volgens mij heb ik een ingebouwde babyfoon En verder alleen overdag als zij boven slaapt en ik beneden ben.
Hier staat de babyfoon beneden, wij horen namelijk echt niets van boven. En als we op bed liggen hoor ik haar altijd zonder babyfoon.
Ik heb de babyfoon 's nachts alleen bij me staan als me vriend niet thuis is. Die word altijd eerder wakker dan ik. Overdag altijd omdat ik hem anders niet hoor beneden
s'nachts hebben we de babyfoon nooit gebruikt, deuren staan gewoon open en ik hoor hem altijd! Overdag als hij boven slaapt dan staat hij wel aan. Ik heb hem sinds een paar weken wel minder sterk gezet, dus de babyfoon gaat alleen maar aan als hij echt huilt en niet meer als hij brabbeld of mopperd... Maar hij blijft voorlopig wel aan staan hoor! Anders hoor ik hem te laat en vind het zielig als hij ligt te krijzen! kus miek
overdag staat hij gewoon aan, ook bij mijn zoontje van 2 en een half jaar. Als ze 's avonds naar bed gaan staat hij ook aan tot wij naar bed gaan. Dan zetten we hem uit.
We hebben hem ook overdag en s'avonds aan tot we naar bed gaan. S'nachts horen we de kinderen toch wel omdat we onze slaapkamerdeur open hebben staan. We hebben overigens alleen nog maar een babyfoon op de kamer van Tim, maar als Lisa huilt dan horen we haar er ook door.
Wij hebben hem bijna nooit aanstaan. Mijn oren zijn iets te goed, haha "S nachts wel een tijdje gedaan anders hoorde mijn man haar niet maar toen werd ik dus wakker van ieder zuchtje, kreuntje etc en sliep ik bijna niet. Bij het eerste huiltje word ik sowieso meteen wakker (zelfs met oordoppen in!). Ook beneden hoor ik haar prima zelfs als ik de radio/tv hard heb staan. Van de babyfoon word ik dus alleen maar onrustiger. Het huilen gaat al door merg en been en door de babyfoon klinkt het nog erger, vind ik.
ik heb hem nogsteeds aanstaan. hebben wel sinds 2 weken de deuren dicht gedaan op beide slaapkamers. maar zonder babyfoon hoor ik echt niet ( nou ja heel zachtjes) dus wacht nog even met de babyfoon tot hij wat groter is
Bij ons staat hij beneden, anders hoor ik hem echt niet als hij boven in bed ligt. Als wij naar bed gaan, hoor ik hem gewoon.
Ik hoor hier alles op de babyfoon of hij lekker ligt te slapen bijna wakker wordt of heel erg wakker is. Ik hoef niet bang te zijn dat ik iets mis, en kan per geluid bedenken of ik er iets mee moet doen. Dus de babyfoon blijft hier nog heel lang staan.
Hier alleen overdag aan als hij boven ligt te slapen en ik beneden ben. 's Nachts hebben wij hem nooit aan gehad. In het begin sliepen we met de deuren open....maar ik werd van ieder geluidje/zuchtje wakker. Toen de deuren op een kier....nog steeds werd mama overal wakker van. Nu is Rick's slaapkamerdeur dicht en de kamerdeur van papa en mama staat op een kier. Als Rick "praat" in zijn dromen, ligt te kletsen of begint te huilen word ik er wakker van, maar gelukkig niet meer van ieder zuchtje!
Ik denk zelf dat je hem niet meer hoeft te gebruiken als je er zelf aan toe bent. Joris word nog regelmatig wakker het 's avonds als wij beneden zitten, en anders zouden wij hem niet horen. 's Nachts staat de babyfoon uit, hebben wel de slaapkamerdeuren open staan.
Hij staat standaard 's nachts aan, omdat ik anders bang ben dat ik door huilen of stikgeluiden oid heenslaap. Overdag staat ie ook gewoon op de slaapkamer, dus gebruik hem dan niet (tenzij ik visite heb bv en het nogal rumoerig is beneden)
ik heb hem zowel 's nachts als overdag aanstaan, we wonen gelijk vloers Maar tussen onze kamer en Sem zijn slaapkamer zit een badkamer een grote gang en de muren zijn vrij dik! Ik hoor hem anders niet en hij is best stil, eigelijk kan dat ding best weg maar ik kan zonder kijk er toch op als ik even wakker ben Vind het ook fijn, ookal komt hij haast nooit meer 's snachts. Meestal wordt ik ook niet gauw wakker hoor (mocht hij toch komen) en nu staat dat ding wel naast mijn hoofd op het nachtkastje. Gelukkig kan ik ook de gevoeligheid instellen en die staat niet hoog, dus kleine geluidjes van snurken, smeken, niezen, hoesten en/of kreunen hoor ik niet!
Hij staat bij ons alleen aan als wij beneden zijn en Simon boven is, ik hoor anders de buurkinderen eerder dan m'n eigen kind! 's Nachts staat-ie uit, en is de deur van zijn kamer dicht, dan hoor ik hem gelukkig wel en word ik wakker bij z'n eerste snikje...