sinds deze week droom ik echt heel veel, meestal gaan deze dromen over een zwangerschap of over een baby.. Heb al meerdere malen gedroomd dat ik zwanger was van een jongetje en de bevalling.. Deze week moet mijn menstruatie komen, hoop natuurlijk dat die weg blijft. Maar zijn er meer die dit hadden voor dat ze een positieve zwangerschapstest hadden?? 2 jaar geleden heb ik een mk gehad, en kan me herinneren dat ik toen in die week voor de positieve test ook veel levendige dromen had..
Ik droom al jaren over kindjes en ik ben nog steeds niet zwanger Een babietje houdt je bezig, en daarom droom je erover. Ik denk dus niet dat die 2 dingen met elkaar te maken hebben. But who knows, misschien zit ik er helemaal naast.
Tijdens de verbouwing van ons huis, droomde ik ook heel veel over zwanger zijn. Toen werd me verteld dat deze dromen betekenen dat je een nieuwe fase in gaat en dat er veel veranderingen bezig zijn / gaan komen.. Of veel en levendig dromen ook iets met een zwangerschap te maken hebben, weet ik helaas niet.
Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen tijdens de (prille) zwangerschap meer gaan dromen.. Wat er van waar is weet ik niet maar ben er wel benieuwd naar...
Sinds ik gestopt ben met de pil ook veel levendige dromen gehad over zwangerschap, bevalling en baby's. Had hier niks met een zwangerschap te maken.
Ik heb vooral veel koortsachtige dromen.. dus 10x hetzelfde dromen en niet meer uit dat stukje komen.. Heel irritant. Ik droom nooit over mn baby oid.