Ff een vraag.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rianne88, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Hallo,

ik ben nieuw hier. Ik had mijn vraag ook al op een ander forum gesteld maar hier helaas geen antwoord op gekregen.

Mijn NOD was op 17 juni. Ik heb op zaterdag 19 juni een beetje bloedverlies gehad. Dit was nog geen eens de buitenkant van een tampon. Middenin was het gewoon nog normale kleur. Sinds dien ook geen tampon meer in gehad en allen bij het afvegen bruinbloed en af en toe een drup helder rood bloed. Dit was na zondag ook niets meer.

Ik heb vandaag een test gedaan maar deze was negatief. Maar ik heb nog wel ongi achtige krampjes ( wat ik normaal nooit heb) en af en toe een vlaag misselijkheid. Ik had voor het weekend ook last van mijn borsten. Dit is zondag verdwenen en ook geen last meer van gehad.

Zouden jullie weten wat ik nu zou moeten doen? Uitgaan dat ik gewoon ongi ben geworden of nog even wachten en later weer testen?

Liefs

2. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Ik zou een digi test doen van Clearbleu, je weet het echter maar nooit. Het zou natuurlijk ook kunnen dat het een innestelingsbloeding was (verlaat).
    Zou gewoon eens proberen te testen nogmaals!

Succes.

3. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Ik zou ook nog eens over een paar dagen testen voor de zekerheid :D je weet maar nooit.

4. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Nee je weet idd maar nooit. Ik ben anders heel regelmatig en weer ook precies wat voor mij een goeie ongi is.
    Ik probeer over een aantal dagen nog eens te testen.

Deel Deze Pagina