Help! Baby over de rooie!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wondertje1, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje1

Wondertje1 Actief lid

27 nov 2010
    204
    84
    28
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Mijn lieve wondertje van bijna 5 mnd is vanochtend vrolijk wakker geworden maar na de eerste fles krijst hij alles bij elkaar! Als we hem vasthouden wordt het een beetje minder, maar zodra we hem neerleggen raakt hij volledig in paniek! Hij heeft een beetje snotjes, maar geen koorts. Ook heeft hij de hele nacht rustig geslapen. Mijn man is uit wanhoop met hem wandelen nu, maar wat zou dit kunnen zijn? Overigens mocht ik ook aan zijn oortjes zitten, dus vermoedt niet dat het oorontsteking is...

Help!

2. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    hmzz mischien nog heeeel moe,en nog wat honger?

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kan toch oortjes zijn, wil hij niet plat liggen?

Onze dochter had in mei dubbele oorontsteking en ik mocht ook gewoon aan haar oortjes zitten maar ze wilde absoluut niet liggen.. ;)

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

het eerste waar ik aan denk is toch de oren. Zou als ik jou was even naar de hap gaan om zijn oortjes na te laten kijken en nee dat is niet overbezorgd maar dan kan je dat alvast uit sluiten.

Tweede denk ik misschien buikpijn ontlasting wat werkt ect ect. Kortom even uit vogelen.

Succes ermee.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier ook een meisje die erg verkouden is, en niet wil liggen. Als ze in slaap valt na de fles, dan wil ze tegen mijn borst aan liggen.

Deel Deze Pagina