Kraamkado, tips graag!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roozjuh, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mn schoonzusje is op dit moment aan het bevallen(al sinds vannacht 3u bezig) spannend! we gaan er morgen heen. mijn man is dan toevallig ook vrij van zn werk dus echt perfecte timing. alleen is ze wat eerder dan de uitgerekende datum en hebben we dus nog geen kadotje. altijd als ik dit soort topics voorbij zie komen denk ik 'das toch niet zo lastig' en kan ik wel 20 dingen bedenken. maar ben nu echt blanco en weet niks ;)

ze heeft zo goed als alles al gekregen wat je maar kan krijgen (mega vrienden groep en uber grote familie. pas kraamfeestje gehad)
    Dus heb nou echt geen flauw idee wat nou leuk is om te geven.

Wie heeft hier hét perfecte cadeau idee? :D
    oja we weten niet wat het geslacht is. zullen we horen zodra de kleine er natuurlijk is

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb een abonnement op babyzwemmen gekregen met een badcape (met naam), zwembroekje en een pak zwemluiers. Vond ik erg leuk. En als ze alles al heeft, heeft ze dit misschien nog niet.

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Oee de kleine is geboren!! Het is een jongetje :D

Zwembroekje idd wel leuk. Weet alleen niet of ze daar in het dorp een zwembad hebben. Even google'en :p

4. Domiej

Domiej Actief lid

15 mrt 2013
    314
    20
    18
    NULL
    NULL
    Een abonnement van d spelotheek..
    Als je het principe niet kent Google maar eens in je regio..

Succes en gefeliciteerd

5. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Naamlabels om straks alles te merken?

6. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    pampertaart! pampers kan je altijd gebruiken (maatje 3 ofzo nemen dan kan de taart nog lang blijven staan) Je kan er dan een knuffeltje bovenop zetten of iets anders naar keuze (rammelaar, schoentjes, ...)

7. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Een tegoedbon voor een afdruk/schilderijtje van t geboortekaartje op canvas?
    Ik kreeg van iemand een canvas met een afdruk van t geboortekaartje. De rand van canvas was versierd met een lint en er hingen kleine houten hartjes aan, echt heel leuk.

Heb ook van iemand een 'zelfgemaakt' boxkleed/speelkleed gehad.

Weet niet of kindje strakjes naar t dagverblijf of iets gaat, maar een rugzakje met naam is dan ook leuk (bullby bijvoorbeeld)

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Een mooi voorleesboek? Of een eerste zilveren bestekje?

En natuurlijk gefeliciteerd met je neefje!

9. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    gefeliciteerd! Ik had voor mijn schoonzusje een feestelijk mandje met dingen die ze tijdens zwangerschap niet mocht (champagne, toostjes gerookte vacuumverpakte zalm, etc). En later nog een persoonlijk cadeautje voor het kindje.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dank :D we weten ondertussen nu de naam ook. en we zijn vanmorgen meteen naar de winkels gegaan nadat we de kids naar school hadden gebracht. het is een armbandje geworden met zijn naam en geboortedatum. hoop dat ze het leuk vinden :)

ze zijn de eerste die in het nieuwe mama & kind centrum zijn bevallen, dus regio krant enzo komen vandaag nog bij ze langs waarschijnlijk. veel poeha eromheen. dus de kans zit erin dat ze niet eens tijd hebben voor ons en dan moeten we dus andere dag komen. maar de planning is voor vanmiddag :D

11. Nijntjepluis88

Nijntjepluis88 Actief lid

15 apr 2015
    116
    15
    18
    Gefeliciteerd!

Ik vind mooie slofjes ook heel leuk om te krijgen en te geven

12. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Gefeliciteerd!

Een geboorteknuffel met naam en datum...

Deel Deze Pagina