Weet iemand dit? Ik kolf thuis een flesje af, zet het in de koelkast, rij in de auto een half uur naar mijn schoonmoeder en zet het daar weer in de koelkast. Mag dat zo? Ik heb geen koeltas met elementen... Iemand tips?
Heb je zo'n koeltas die je voor je boodschappen gebruikt? Waar je de diepvries producten in kan doen. Die zou je kunnen gebruiken en dan bijvoorbeeld 1 boterhamzakje met ijsklontjes erbij zodat het goed koud blijft. Ik ben zelf nogal een zeikerd als het om het bewaren moedermelk gaat en ik zou het nooit 30 minuten buiten de koelkast bewaren maar ja, dat is natuurlijk persoonlijk .
Ook ik doe het zo, vn het werk naar huis. Ik kolf op het werk zet het hier in de koelkast en neem het smiddags mee naar huis en zet het thuis weer in de koelkast.
nee, dat is net wat te lang. ik zou max. een kwartier doen. je moedermelk kan een paar uur buiten de koelkast, bewaard blijven, maar daarna niet meer in de koelkast. Koop een koeltasje met element, dan ben je ervan af. Of wat ook kan(van een website, ik zou het niet zo doen, niet steriel genoeg): een thermosfles met ijsklonten erin meenemen naar je werk.