Mijn jongste zoon is nu 3 maanden en in die 3 maanden is hij 15 cm gegroeid! Hij heeft ook veel last van krampjes. laatst vertelde iemand mij dat dat komt omdat hij zo hard groeit, dat de organen ook hard moeten groeien. Ik ben benieuwd of iemand dat herkent. Bij zijn geboorte was F 51 cm en woog 3760 gram. Nu met 3 maanden is hij 66 cm en weegt 6600 gram. Hoe is dit bij jullie?
Hier pas een baby van twee maanden. Maar in lengte ook flink gegroeid. Boven de gemiddelde lijn ruim. Gewicht gemiddeld. 50 cm - 3070 gram (geboorte) 59 cm - 4720 gram (twee maanden)
Onze dochter is ook heel vlug gegroeid (van een beetje onder gemiddeld in lengte naar heel ruim boven) maar zij heeft helemaal niet specifiek veel last gehad van krampjes ofzo.
Hier ook een snelgroeiende baby... Bij de geboorte was het al geen kleintje... geboorte: 53 cm en 4280 gram 2,5 mnd : 62 cm en 6890 gram Hij zit qua lengte en gewicht boven de bovenste lijn... Over 2 weken moet ik weer naar het cb, dan is hij 3,5 maand maar hij is volgens mij opnieuw flink gegroeid... Hier wel veel last (gehad) van krampjes, maar hij heeft ook kma en reflux, dus of het een met het ander te maken heeft weet ik niet.
hier ook een die snel groeit bij de geboorte 50cm en 3546 gram en met 2 maand was die 60 cm en 6090 heeft alleen geen last van krampjes
Hier ook een die groeit als kool: geboorte 54cm en 3500gr nu (4 mnd) 68cm en 6900gr maar hij heeft nooit last gehad van zijn darmen, dus dat herken ik niet...
Hier ook. Met de geboorte 53cm Met 3mnd 1 week 66cm! Slechte start met drinken, afgevallen de eerste 2,5 week. Begon met 3810 (toen dus 3200) met 3mnd1 6250 Hij heeft kma, dus last gehad van krampen, maar of dat door groeien komt? Denk eerder door de koemelk bij ons..