Dr Brown brede of smalle fles?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Yil, 27 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Dr Brown heeft twee verschillende type flessen, de smalle en de brede. Onze zoon (9 wkn) drinkt nu uit de NUK fles en die is breed met een speen waarbij het gaat bovenop zit. Zo stroomt de melk dus niet direct zijn keel in maar gaat via zijn verhemelte. Omdat hij deze fles te snel leeg heeft, ben ik op zoek naar een andere fles. Dr Brown hoor ik veel goede verhalen over, maar neem ik de brede of de smalle en klopt het dat de prematuurspeen alleen op de smalle fles past?

2. Hupje

Hupje Actief lid

15 jun 2015
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    De prematuurspeen is er inderdaad alleen voor de standaardfles, dus als je die wilt, zul je de smalle moeten nemen. Anders is de brede misschien handiger, omdat je zoonthe dat formaat al gewend is?
    Hier lukte het niet om baby aan de brede fles te krijgen nadat hij (borstvoedingskindje) een smalle fles gewend was.

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik heb ze beide.
    Mijn dochter drinkt uit beide goed.
    maar ik heb een periode alleen de smalle gebruikt, haarlippen deed ze bij de smalle om de hele speen, zodat deze goed diep naar binnen kwam, zoals een tepel dat ook doet, bij de brede lukte het haar alleen om het voorste puntje (tuut) te pakken en het leek alsof ze meer lucht meenam.

Tja, ik zou zelf voor de smalle gaan.

Stukje van de site:
    Wat is het verschil tussen een brede halsfles en een standaardfles?