Wanneer stoppen met pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Roosje24, 8 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

    Roosje24 Fanatiek lid

    21 jan 2012
    4.124
    152
    63
    hoi dames,

    Ik heb bijna 3 jaar niks gebruikt dus geen pil maar ben dus vorige maand begonnen met de pil. Ik slik mijn eerste strip nu. Heb wel last van tussenbloedingen en wel soms rood dus niet bruin.
    Vorig jaar stopte ik dus ook hierdoor.
    Wij gaan aanstaande zondag op vakantie eerst naar familie en dan 19 juli naar hotel. Ik was van plan om geen stopweek in te lassen en verder te slikken. Mijn eerste strip nu is zaterdag op dus geen goede moment om te stoppen.
    Wat zal beter zijn? Nu sinds vandaag stoppen en wachten op menstruatie of pil doorslikken?

    Als ik terug ben van vakantie overweeg ik om een spiraal te nemen.

    Alvast bedankt
     
  2. Fleurx

    Fleurx Lid

    14 mei 2019
    33
    1
    8
    Vrouw
    Ik had de hele eerste strip bloedverlies. Pas na de stopweek hield het op. Ik zou dus in jouw geval toch een stopweek houden, want uit ervaring weet ik dat doorbraakbloedingen vaak blijven aanhouden tot je uiteindelijk een stopweek houdt.
     
  3. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Ik zou gewoon de strip opmaken, stopweek doen en nieuwe strip beginnen. Geef je lichaam de kans te wennen. Het is logisch dat het de eerste strip allemaal nog niet gaat zoals het hoort/zoals je het wenst.
     
  4. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.296
    926
    113
    Vrouw
    Idd wel stopweek houden. Pas na minimaal 3 strips kan je kijken of doorslikken al lukt
     

Deel Deze Pagina