Pijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door petra34, 23 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra34

petra34 Niet meer actief

Tijdens orgasme pijnlijke steken bij mijn eierstok ebt weg wanneer de orgasme voorbij is. Ben 6 maanden geleden bevallen mijn huisarts heeft er nog nooit van gehoord en kent het niet. Denkt aan bandenpijn van de baarmoeder. Zet jou dit iets. Is het over 3 maanden nog aanwezig dan mot ik terugkomen.

Miepie198 vindt dit leuk.
  2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Petyra,

heb ook net je andere berichtje met hetzelfde onderwerp gelezen.
    Ik ken het ook niet als iets dat standaard bij het ontzwangeren hoort. Ik zou ook zeggen dat je banden en je eierstok nog gevoelig zijn. Ik kan in ieder geval niets raars verzinnen waar je je zorgen om moet maken. Ik zou inderdaad ook zeggen, kijk hetn og even aan omdat je hormonaal nog niet de oude bent.
    Zou het schelen om het orgasme in een ander standje te krijgen? minder rek op de (organen in je onder)buik bv? Ik denk maar even mee hoor, want het is wel lastig voor je.

Groetjes Brigitte

3. petra34

petra34 Niet meer actief

Dat zou ik nog kunnen proberen met mijn partner inderdaad.ik heb ook bekkeninstabiliteit maar we konden nou ook niet 1 2 3 bedenken of dat ook nog ermee te maken zou kunnen hebben. Het is een raadsel.

Gr.

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    IK weet niet of bekkeninstabiliteit er direct iets mee te maken heeft, ik kan niet echt bedenken hoe. Vervelend i.i.g., misschien helpt variëren inderdaad, succes.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina