Vandaag nexium voorgeschreven gekregen. Maar hoe geven jullie het je kindje? En hoeveel krijgt jullie kindje?En geven jullie het in 1 x? Mij werd verteld het in 1 x te geven omdat het 24 uur werkt. Maar ik lees veel dat het in 2 x word gegeven. En merkten jullie snel verschil? De KA wilde losec voor schrijven, maar ik zei dat we die al hadden geprobeerd. En ik heel veel goede verhalen hoor over nexium. Nou dat kom volgens mevr niet omdat er precies dezelfde stoffen inzitten. Hm lees op internet toch echt anders ....
Dean gebruikt al bijna een jaar Nexium , 2 x (10 mg) per dag Wij geven het s morgens ongeveer een kwartier voor z'n ontbijt en s avonds een kwartier voor zn avondeten. We doen het zakje in een glaasje en dan een laagje water erbij , roeren ...ff laten staan/indikken. Voorheen gaven we het Dean met een theelepeltje, maar sinds een week of 2 wil hij het zelf drinken uit t glaasje. Als je nog meer vragen hebt kun je me PB-en Suc6 Mirre
Ik gaf het vlak voor d'r flesje 's ochtends. Eerst een klein beetje warm water mengen met de inhoud van het zakje.. roeren met een lepeltje, daarna deed ik er een scheutje van haar melkfles bij en gaf het haar door een spuitje(gratis te halen bij de apotheek) Nooit problemen gehad. Eerst kreeg ze 2 x 10 mg , Daarna alleen nog 's ochtends en nu helemaal niets meer. Succes!
Zo dat is super dat je meisje zonder kan! Maar mag het met melk gemengd worden? Ja heb het vandaag met een lepeltje gedaan alleen is dat best wel een geknoei... Spuitjes heb ik wel.