weinig slapen wat doen

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door 2jees, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

hallo, voel me een beetje wanhopig..

Mijn dochter is de hele ochtend of middag wakker, soms s avonds, echt zo'n 6 uren achter elkaar.. Ik zit dan afwisselend te voeden, lopen, zitten of zet haar even in de wipper. Dit is allemaal maar even natuurlijk. Zo lang houden ze dat niet vol dan is het weer huilen. ik heb een draagdoek maar als ze zo wakker is isdat ook niks. Soms probeer ik haar te laten slapen in de wagenbak maar ze is echt gewoon klaarwakker. Wat moet ik hier toch mee.

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Het lijken regeldagen, heb je het idee dat de borstvoeding goed gaat, voelen je borsten leeg aan? Hoe gaat het met de poep en plasluiers?

Groetjes Adrienne

3. 2jees

2jees Niet meer actief

De bv gaat heel goed, ze drinkt altijd één kant wat heb meer dan genoeg. Ook heeft ze veel plas en poepluiers. Normaal dus.

Na een tijdje soms lichte stuwing maar na het voeden weer soepel.

4. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Heb je al eens gedacht aan de puckababy? Dat is een slaapzak zonder mouwen. Veel kinderen worden er rustig van en slapen beter.

Groetjes Adrienne

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik gebruik wel een gewone slaapzak en zie het verschil niet zo..

6. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Bij een gewone slaapzak kunnen ze zich nog steeds met hun armen wakker slaan, bij de puckababy is dat niet mogelijk. Inbakeren kan ook, maar dat zou ik dan wel via he Cb doen. Die kunnen het voordoen.

Groetjes Adrienne

7. 2jees

2jees Niet meer actief

oke maar omdat de puckababy ook zonder mouwen is?

Vanochtend het inbakeren geleerd van CB met een gewone doek eerst, maar ze ging er niet mee slapen, trok de tape los.. Nog even volhouden natuurlijk.

8. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

De puckababy heeft geen mouwen, de armen van je kleintje zitten dan in de zak en die wordt aan de bovenkant dichtgemaakt.

Groetjes en succes Adrienne

Deel Deze Pagina