Wanneer stoppen met utro?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kahlan83, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ga ik doen Juudje! Maarja als dat wordt vastgesteld is uiteindelijk toch hetgeen wat ik ga krijgen de utro toch?
    En dat iig ergens in mn fase mn progesteron laag is lijkt mij wel duidelijk anders zou ik geen LF hebben van 8 dagen lijkt me...Wat een toestand allemaal..

2. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Maar het is wel lastiger vast te stellen als je al Utro gebruikt, dat merk ik nu.
    Ik ben deze cyclus begonnen op mijn aandringen, zonder daarvoor bewijs te hebben en nu ben ik zwanger. Het is nu alleen heel slecht te herleiden of ik inderdaad door de utro zwanger ben geworden (en hopelijk blijf) of dat het toeval is.
    Ik ben wel gaan bloedprikken nu en moet volgende week weer, maar de resultaten zijn natuurlijk wel scheef door utrogebruik.

3. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat lijkt me wel frummels, maar het kan blijkbaar ook aan andere hormonen liggen als bijvoorbeeld je schildklier niet goed zou werken...
    ( dus naast progesteron misschien dan ook laten prikken?) je kan t maar uitgesloten hebben..: toch? Succes iig!

4. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn progesteron ook 2x laten testen, beide keren op dag 7 na de eisprong.
    Was beide keren hoger dan 90, dus perfect!
    Maar binnen 24 tot 48 uur bloedde ik alweer, nog voor de uitslag.
    Volgens de artsen (streekziekenhuis) kon dit niet, nou ja het was toch echt zo:p

Toen heb ik gevraagd om utro, dat hebben ze me voorgeschreven omdat ik daar om vroeg en omdat de gyn het belangrijk vond dat ik vertrouwen hield in de behandeling.
    Met de laagste dosis (2x1 bolletje per dag!) was mijn LF na maanden lang 8-9 dagen te zijn geweest ineens keurig altijd minstens 14 dagen.

Niet dat het bij mij een zwangerschap heeft opgeleverd, maar ik was allang blij dat de LF normaal was:)

5. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Dus zo'n progesteron score zegt blijkbaar ook niet zoveel als ie bij jou perfect was en alsnog een bloeding.

Jeetje drie jaar, wat een strijd meis. Succes! Hopelijk gaat jouw wens snel in vervulling.

Deel Deze Pagina