pfff ik schrok al! En hoe zou ik dat ooit aan mijn man moeten vertellen . Sorry lief je hebt je werk gedaan, wacht nu maar een maandje 5
hahahaha lieve dames bedankt voor jullie leuke en grappige reacties..k d8 echt op een gegeven moment moet je gaan stoppen dan is het niet meer goed..net zoals k eerst d8 dat de piemel je baby kon raken als ie te ver ging :bloos:
Wij hebben het gedaan tot m'n vliezen gebroken waren. En ik vond het echt erg dat het niet meer mocht, maar ja ik moest ook 2 nachten wachten voordat Lianna geboren werd. 2 dagen na de bevalling hebben het ook al weer gedaan .
nou mijn mutsje was net gehecht (als jij dat met dingetje bedoeld ) en ik moest er niet aan denken.....bovendien vloeide ik ook heel erg
ben je gek zeg ( tenminste je vk) bloedverlies hoeft echt geen reden te zijn om geen sex meer te hebben, heb je bloedverlies bel je normaliter altijd je vk en zal zij je gerust kunnen stellen waar het vandaan komt en of je wel of geen sex meer mag hebben.. voorliggende placenta gaat alleen op als je placenta bij de "uitgang" voor de kleine ligt en niet als je placanta aan de voorkant (buik) ligt... dreigende mk is nogal logisch maar eigenlijk niet te voorspellen en of voorkomen... vroeggeboorte is weer iets anders maar dan nog houden ze je meestal in het zh en is sex lijkt mij zowieso uitgesloten...bij mij met 35 wkn dreigende vroeggeboorte en de volgende dag weer naar huis, en wbt sex dat maakte niets uit... gebroken vliezen, dan mag je idd geen sex meer hebben, evenals dat je ook niet meer mag zwemmen e.d. idd ivm infectie gevaar... vergevorderde ontsluiting ook dat maakt niets uit, zolang de vliezen niet gebroken zijn..heb hier vanaf week 35 met 3 cm gelopen.. enige reden waarom je geen sex meer moet - mag hebben, is als je er zelf geen zin meer in hebt, en als je vliezen zijn gebroken.... in sperma zitten hormonen die de bevalling op "gang' kunnen helpen op het moment je baarmoeder (kleine) er klaar voor is, en niet eerder.... dus ben je overtijd en wil je het "graag" zien gebeuren...gooi er een paar sport partijtjes tegenaan....heb ik ook gedaan, maar in het begin hielp het niets... de zaterdagochtend heeft het toch wel geholpen (zie banner)
kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er ook maar 1 vrouw is die er na 2 dgn alweer "zin"in heeft, buiten het feit dat je eerst helemaal "bloedingsvrij"moet zijn wil je weer sex kunnen hebben zonder infectiegevaar....ik had na 3 wkn al 2 dgn geen bloeding meer (is vrij snel volgens mij) maar nadat we weer sex hadden (tja had ff last van hormooontjes ) ben ik tot op heden weer aan het bloeden... maar goed iedereen is anders natuurlijk.....
je mag gewoon sexen hoor, tenzij je dat niet meer mag van je vk, of gyn. ik heb al vanaf week 6 constant bloedingen, en voorliggende placenta, en mag niet meer van de gyn. maar in geval het niet mag, krijg je het echt wel te horen hoor
kan het niet geloven sorry, alles bloed nog en is nog gevoelig + dat je volgens mij wel met totaal iets anders bezig bent dan met sex. of je moet een Nymfomaan zijn ofzo
9 uur voordat Xavièr geboren is, lagen wij nog te vrijen.. Ik had ook een erg snelle bevalling, dus 9 uur van te voren merkte ik er nog niets van.. Waarschijnlijk heeft het wel geholpen het proces te versnellen ofzo..
en dan zeggen ze tegen mij wel eens dat ik teveel recht voor zijn raap ben. je moet een Nymfomaan zijn ofzo dit hoef ik echt niet te zeggen hoor... [/b]
Nou ik zou willen dat het nog kon hahaha. Maar ik ben al sinds een week mijn slijmprop kwijt dus helaas de vlieger gaat niet meer op. Maar ik zou in ieder geval zeggen zolang je er goed bij voelt blijven doen!
Wat een leuk onderwerp inderdaad. Ik was tijdens mijn eerste zwangerschap ook niet meer te houden. Mijn man werd soms helemaal gek van me. Maar met 22 weken kreeg ik toen mijn eerste bloeding en toen bleek dat ik een voorliggende placenta had (placenta preavia) kregen wij gelijk van de gyn te horen dat we ook absoluut geen sex meer mochten hebben. Kan je voorstellen hoe erg ik toen heb gebaald! Maar ach alles is goed gekomen, en je wordt er ook wel creatiever door. Nu ben ik inmiddels zwanger van de tweede en ik heb dit keer helemaal geen behoefte aan sex. Raar he? Zal na de bevalling wel weer terug komen.(hoop ik) Lang leve het zwanger zijn!
Bloedverlies heb je natuurlijk in div. maten...altijd cheken met vk en ondertussen geenn sex hebben lijkt mij met voorliggende placenta bedoeld ze idd een placenta die voor de uitgang licht niet voor in je buik....nee. Maar ik dacht dat ik dat wel uitgelegd had! 3 cm noem ik en de vk geen VERgevorderde ontsluiting! en ja ik ben harstikke gek!
Hallo, Je mag inderdaad de gehele zwangerschap npg wel sex hebben, behalve bij gebroken vliezen etc, maar dat hebben m'n voorgangsters al gezegd. In mijn zwangerschap van Tamara zijn we opgehouden met vrijen toen ik ongeveer zo'n 25 weken zwanger was. Iedere keer als we zin hadden en net lagen te vrijen, begon Tamara giga hard te trappen en mee te beuken. En tja, dan hadden we meteen geen zin meer... Dat was niet echt bevorderlijk voor de mood zeg maar... Even later had ik er gewoon geen zin meer in, was erg zwaar en had last van m'n bekken. Maar dat hebben we inmiddels wel weer ingehaald hoor... Liefs Elly
over die placenta dat heb ik niet van je gelezen dat je uitgelegd had dat je bedoelde placenta voor de ingang... en wbt onstluiting in welke mate dan ook, maakt het ook wbt sex niets uit....tenzij je natuurlijk al "vroeg" (voor 37 wkn) ontsluiting hebt..maar anders maakt het niets uit hoor... enige echte reden eigenlijk om geen sex meer te hebben is wanneer de vliezen gebroken zijn vanwege infectiegevaar.... en gek, ach wie is dat tegenwoordig niet... loopt bij mij ook af en toe een kronkel door de kupfke hoor
ik lees hier dat de meeste hier leuk zit te vertellen dat ze het praktisch tot aan de bevallig hebben gedaan. Sommige zelf 2 dagen erna, iets wat ik me niet kan voorstellen, maar ieder zijn meug zo gezegd dan.. Wat ik me afvraag, zijn er ook dames, die het vrijen als pijnlijk zijn gaan ervaren tijden hun zwangerschap (uiteraard met dezelfde partner bij wie het eerst geen pijn deed?) Ik heb dat namelijk, tis niet zo dat ik ieder dag sex wil, maar zo eens in de week of zelfs 2 weken heb ik wel de behoefte, maar de laatste paar keren was het toch erg pijnlijk, al deed mijn vriend dan erg zachtjes zeg maar
Hahha inderdaad bij gebroken vliezen niet meer...of als je erg vroegtijdige weeen hebt dacht ik. Enneh wat dat nymfomane zijn betreft ...hihi dan ben ik schuldig. Hihi kan geen genoeg krijgen van seks, is alleen ff lastig ivm standjes enzo hihi buik werkt niet echt mee.
Sinds ik zwanger ben heb ik pijn bij het vrijen, dus ik herken het wel, zie alleen in je banner dat jij al een stuk verder bent dan ik De dag voor ik positief teste heb ik zelfs na het vrijen een soort van weeën gevoel gehad, maar dat heb ik daarna niet meer gehad.