Hallo iedereen, Ik had echt een super makkelijk kindje dat nooit huilde, zichzelf te vreden kon houden, altijd deed lachen en al met 5 weken doorsliep van 11 tot 7. Sinds ze 3 weken geleden de spuitjes heeft gehad is het helemaal omgeslagen, ze lacht niet meer veel, is heel huilerig, als ze me niet ziet gaat ze krijsen, ze kan zichzelf niet meer tevreden houden en tot slot word ze sindsdien iedere nacht 5 tot 6 keer wakker, gaat dit nog over? ze is heel erg onrustig en ik heb geen idee wat ik kan doen om haar te helpen. groetjes
Klinkt als een echt sprongetje. Jolisa had dat ook zo'n periode maar binnen een maandje was dat alweer voorbij. Wel was het idd na de spuitjes even sneller huilen als ik haar al boven de box hield om haar erin te leggen begon ze al
Gaat het echt voorbij? Kan het nu moeilijk geloven omdat het toch al een dikke 3 weken zo is. En 2 april moet ze weer de volgende spuitjes, ik voel me er vreselijk bij voor mijn dochtertje zelf, omdat ze eerst altijd blij was en tevreden en er nu geen touw aan vast te knopen is.
Dit heb ik ook ervaren bij mijn jongste zoontje, na zijn 3e prikken. Huisarts en CB konden niets vinden. Sommige kindjes reageren nou eenmaal heftig op prikken en andere hebben weinig last. Mijn oudste bv had nooit ergens last van. Na 6 weken ellende met m'n jongste ben ik uiteindelijk naar een homeopatish kinderarts gegaan, wat goed heeft geholpen. Binnen een week was hij weer een vrolijk mannetje. Inderdaad kan het ook een sprong zijn, maar in ieder geval: wacht met de volgende prikken totdat je dochter weer helemaal zichzelf is! Groetjes en veel sterkte, Juliette
Klinkt voor mij ook als een sprongetje. Zie het bij mijn zoontje ook, normaal superlief en makkelijk maar tijdens zo'n periode denk ik dat hij helemaal veranderd is in een lastig, zeurderig en pieperig kindje. Gelukkig gaat dat altijd weer over (soms duurt het hier wel anderhalve maand... (zucht) Sterkte!
Herkenbaar!!!Ook na de 2e inenting. Maar ik denk eerder dat het een combi was met een sprongetje. Want ik denk niet dat het na 3 weken nog van een inenting is. Hoe dan ook....begon dus met 3,1 maanden (na de inenting) en heeft ca. 7 weken geduurd. Nu alweer een maand een heerlijk makkelijk en vrolijk meisje. Afgelopen week de 3e inenting gehad (hadden we dus uitgesteld) en nu nog steeds vrolijk en makkelijk. Was echt een periode ertussendoor. Hopelijk is ze snel weer vrolijk!
pppffff hier net zo, hoop toch nog dat dit 7 weken duurt! wat een sprong, doodop en niet willen slapen, de hele dag huilerig en mopperen:x...ligt nu eindelijk in bed te slapen