Wanneer stoppen met wekken voor laatste voeding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mmm, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onje

Onje Niet meer actief

Mijn meneer is niet zo vriendelijk als we hem wakker maken dus 1 keer en nooit meer. Zijn laatste fles krijgt hij om 19.00 en dan komt hij weer tussen 6 en 7.

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik geef ookom 23.00 nog bv en ik moet haar de laatste dagen dan ook vaak wakker maken omdat ze rond 21.00 is gaan slapen. Ze drinkt dan nig wel goed en smorgens komt ze rond een uurtje of 07.00. Wordt snachts dus niet wakker, vanaf 5 weken slaaptmze al door. Ze krijgt overdag drie flesvoedingen, ik heb ook nog geen idee wanneer ik die late voeding moet laten vervallen. Ik heb er ook geen probleem mee ofzo en als we savonds wegzijn en ze dus minder slaapt, is het toch wel lekker dan ze voor het slapen nog even lekker kan drinken!

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Sinds eergisteren... Vond het zo zielig om haar wakker te maken, ze wordt dan ook echt heel boos!
    Ze komt vaak s'nachts nog wel een keer, maar dat maakt me niet uit.
    Dat deed ze ook met de laatste voeding.

Ik voed op verzoek bv. Alleen die laatste voeding dus niet en daar krijg ik niet echt een vrolijker kind van.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Wij zitten steeds in dubio want ze krijgt rond half 6 warm eten en dan is het wel heel lang niks tot de volgende dag.. Ook drinkt ze erg slecht. Gisteravond dronl ze 10cc en at de rest als rijstebloempap totaal 100cc. Dus ze lust het wel. Wij geven de laatste fles/pap nu rond 21u. Ze heeft zich,trouwens nog nooit gemeld voor de laatste fles.

5. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    We hebben het geprobeerd, maar geen groot succes ;). We blijven de laatste voeding dus nog maar een tijdje geven...!

6. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    mijn zoon zijn laatste fles is 20.00 uur. maak ik hem om 23.00 uur dan kwam hij evengoed om 03.00. nu slaapt hij inmiddels van 20.00 uur tot 05.00 uur. ooit 06.00 uur en ooit klokje rond! wisselt nog heel erg maar 9 uur haalt hij zowiezo

Deel Deze Pagina