Hallo allemaal, Het begint inmiddels op te schieten! Maar ik weet niet zo goed wanneer ik moet stoppen met werken. Ik werk in een winkel en in ben daar leidinggevende. Aangezien de maand december natuurlijk topdrukte is wil ik aan de ene kant wel blijven tot het einde, aan de andere kant is rust ervoor ook wel fijn. Gelukkig heb ik een hele aardige baas die mij de vrijheid geeft om te stoppen wanneer ik wil. Nu ben ik officieel (denken ze) 28-01 uitgerekent van deze kleine boef. Als ik ga uitrekenen wat precies 4 weken is kom ik op 2 verschillende datums uit via verschillende sites. Ik weet niet zo goed of 30-12 of 31-12 mijn laatste werkdag dan zou zijn...weet iemand van jullie het??
We zijn precies even ver Ik dacht de 31ste als laatste werkdag... Maar ik ga vanaf de 27ste, ( als alles zo goed blijft gaan) komt mij beter uit met vrije dagen moet je vrijdag 18 april weer beginnen, misschien dat ik die dan wel vrij neem... de maandag erna is het alweer tweede paasdag, die pik je dan iig nog even mee