Hoi meiden, Na afgelopen week steeds negatief getest te hebben, en volgens de reguliere berekening 10 dagen overtijd te zijn wacht ik (niet zo) geduldig op mijn ongi. Die is weer eens te laat. Ontpillen is het ook niet, want ik slik al een jaar geen pil meer. Wie wacht er mee? Het lijkt me leuk een subforum te openen voor meiden die in de overtijd zitten met negatieve testen. Dan kunnen we een beetje tegen elkaar aan klagen, elkaar troosten en uitslagen van de HA oid delen. Liefs!
Hoi Zilvervosje, Ik ken het gevoel helemaal. Precies hetzelfde, ontpillen kan het bij mij ook niet meer zijn, inmiddels al meer dan een jaar geleden gestopt met de pil. Het is bij mij begonnen met ineens na een regelmatige cyclus van tussen de 30 - 36 dagen te hebben gehad méér dan een half jaar lang niet meer oni geworden Dat was een verschrikkelijke periode kan ik je verklappen, echt niet leuk, al die onzekerheid. Plus dat is ruim 180 dagen!! Niet goed dus leek me. Ben toen naar de HA gegaan, meteen bloedonderzoek gekregen (gelukkig, was bang dat ie me meteen weer naar huis zou sturen nl.) en 3 weken later uitslag: alles ziet er perfect uit! Krijg gewoon een ei, kan ´normaal´ bevrucht worden, al mijn waardes zagen er keurig uit. Nou, dat was dat dan weer. Maar ongi werd ik nog steeds niet snel.... Even in het kort mijn cyclus vanaf vorig jaar december: over 180 dgn --> 74 dgn --> 46 dgn --> 39dgn en nu weer nieuwe ronde. Ik word nu dus wel steeds ´normaler´ zeg maar. Moet zeggen dat ik wel de pillen van Etos `Zwanger Worden´ gebruik en sinsdien is het ineens naar die cyclus van 46 dgn gegaan nl. Dus wellicht een tip? Ik heb dus heel véél negatieve testen gehad in de overtijd dagen, helaas. Ik ken het gevoel erg goed. Vervelend is het hè, om zo in de onzekerheid te zitten en dan ook nog eens negatieve testen hebben. Het is niet makkelijk, maar één geluk: Als het raak is ben je wel echt dubbel blij!! Tenminste dat lijkt me gevoelsmatig zo. Heel veel succes en hoop dat je alsnog een posi test in je handen gaat krijgen. Liefs, Conchita
Ja, hier ook! Ik ben volgens de norm ook al 7 dagen overtijd. Ik heb vandaag de gyn gebeld, maar kan er pas 18 november terecht! Dus ik moet ook nog wachten
Ik wach nu 2 maanden op mij ongi.. ik wou dat ik ongi werd dan kunnen we gaan klussen voor een kindje
Hey! Jullie kennen het gevoel inderdaad precies! En dan toch een vermogen aan testjes uitgeven om om de zoveel dagen te testen of toch niet een zwangerschap is. Totdat ik ongesteld wordt kan ik dat toch niet echt loslaten. Wel geruststellend om te horen dat er niks aan de hand hoeft te zijn met een langere cyclus. Ik heb al vanalles gelezen over aandoeningen en verminderde vruchtbaarheid en cystes... je kan jezelf echt gek maken. En omdat we pas in ronde 2 zitten staat de HA ook niet te springen om te helpen. Dat is trouwens - volgens mij - ook weer echt iets dat door mannen is uitgevonden hoor! Hoe kan je nou vragen of je nog een jaar wil proberen (met de dalende vruchtbaarheid na je 30ste), terwijl een vrouw echt haar lijf wel kent? Je zou het binnen een paar dagen kunnen weten, als ze sneller zouden testen. Ergens vind ik gewoon dat iedereen die zich zorgen maakt gewoon getest zou moeten kunnen worden, dan weet je meteen waar je aan toe bent. Maar dat is vast te duur . Nou, vanochtend nog niks. Van het weekend maar weer eens testen, als ik het zo lang volhou!
Ik wacht ook op mijn ongi, ben nu 3 dagen overtijd en heb net weer negatief getest, ben niet aan het ontpillen en heb ook geen onregelmatige cyclus, ik word er gek van! Ik weet dat 3 dagen maar magertjes overtijd is maar het voelt als een eeuwigheid, ben erg blij met dit topic! Ik hou jullie op de hoogte... Liefs, MissCoat
Ik wacht ook. Ben nu 4 dagen overtijd. Al twee testen gedaan (terwijl ik eigenlijk wel wist dat ze negatief zouden zijn). Maar je wilt het dan toch zeker weten. Vervelend dat wachten :x
ben ook 3 dagen overtijd maar heb zo t gevoel dat ik zwanger ben, gistermiddag kon ik me niet bedwingen en heb getest op mn werk (gewoon veel water gedronken) met cl digitaal. deze gaf niet zwanger aan maar ik geloof m niet8) haha ga t morgen ochtend nog eens proberen.... temp blijft ook heel hoog, heb gloeiwangen en hele lage rugpijn/plofjes in mn buik, hartkloppingen, allemaal dingen die ik nooit gehad heb... irritant dat wachten :x
Ik sluit me aan bij jouw symptomen en voeg nog heeel veel plassen toe (echt heel veel, geen blaasontsteking of suiker, al op getest), vuurrode handpalmen, maagzuur en minder trek en een metaalsmaak in mijn mond, aderen op mijn borsten en een snelle hartslag... Maar veel kan dus ook van de zenuwen/spanningen komen... *zucht*
Ik ben ook op m'n ongie aan het wachten :s Net een test gedaan negatief Sympthomen: Veel plassen steeds pijnlijker borsten en tepels veel moe, doe al dutjes 's middags 's avonds een opgeblazen gevoel Maar gister wat bloedverlies gehad, van vanaf 4uur 's middags niks meer, en vanmorgen wat met de grote boodschap, maar vannet al niks meer met afvegen heb liever duidelijkheid Liefs Dina
Hier ook wachtend op ongi.. Zondagmiddag negatief getest.. ik zal van de week nog x testen als ik nog niet ongesteld geworden ben.. maar tis afwachten...
Oh wat spannend al die symptomen!! Ik had ze zo'n 10 dagen geleden... gevoelige tepels, buikkramp, moe, honger, duizelig, kribbig/huilerig, puistjes, kon niet in slaap komen en het overweldigende gevoel "dit is raak". Tja, inmiddels 3 testen later nog steeds negatief en achteraf bezien had het net zo goed de eisprong kunnen zijn (met dank aan de cevixslijm methode). Gelukkig hadden we die ochtend wel een gezellig wakker worden gehad Nu heb ik helemaal niks... behalve de uitblijvende ongesteldheid. Alle symptomen zijn weg behalve mijn huid. Van mij mag de ongesteldheid wel komen inmiddels (of niet, maar dan graag wel een positieve test )
met welke test hebben jullie getest? ik met cl digitaal.. nu las ik dat die meer hcg nodig hebben en dus vaak later positief testen grrr heb ik weer.. voel me echt :x
Ohw,balen.. Volgende maand beter nieuws hoop ik Heb net naar de ha assistente gebeld en die denkt aan misschien secundaire amenorroe (uitblijven menstruatie door stress e.d.), kan vrijdagochtend terecht..