Wanneer stoppen met zuivel afpassen?

Discussie in 'Voeding' gestart door Druif78, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oei, hier ook een melkmonster!

Hij krijgt 3x200 + kwark met diksap als toetje. De kwark meet ik niet af, maar het is in ieder geval veel meer dan een danoontje (dat vind ik dus persoonlijk echt geen hoeveelheid die paar happen ;) ).

En dan het toppunt: op het KDV krijgt hij rond vier uur NOG een keer joghurt/vla, OOK ca. 200. Die krijgt hij thuis niet, dan krijgt hij alleen een soepstengel en wat diksap.

En verder dan nog 2 boterhammen (1x ontbijt en 1x lunch), iets van 2-3 stuks fruit (bijv. 2/3 banaan, 1 peer en een halve kiwi) en z'n warme hap.

Als ik naar jullie berichtjes kijk, dan eet Daniel echt superveel!

Maar goed, hij gaat over een week naar het CB, ben benieuwd wattie weegt en wat ze zeggen van hoeveel hij binnen krijgt ;)

Groetjes,
    Jem

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Volgens mij mag je het helemaal zelf weten. ik heb het nog nooit afgepast.
    Er zijn ook een hele hoop mensen die geen zuivel eten en die worden ook groot.

3. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik heb gemerkt dat toen ik ontzettend met het eten bezig was, dat niemand daar vrolijker van werd en Evy er niet echt beter van ging eten. Sindsdien bekijken we het per dag.

Soms geen fruit, soms 2 stuks tussendoor of bij de maaltijd
    Aardappelen lust ze niet, pasta gaat met lepels tegelijkertijd
    Groenten is heel wisselend. Vlees 1 a 2 keer per week.
    Hoeveelheden weet ik niet. Maar haar bordje gaat redelijk goed op.
    Soms eet ze wel 4 boterhammen op een dag, soms maar 2.

Meestal zorg ik wel voor een gevarieerde maaltijd. Maar als we een keer pannenkoeken eten, dan geen groenten erbij ofzo.

Ik let eigenlijk alleen op bij tussendoortjes. Ze krijgt haar 3 maaltijden, maar echt niet altijd een tussendoortje. Soms een soepstengel of rozijntjes. Toetjes eigenlijk ook niet vaak. Soms een appelmoesje.

Vocht is water of diksap en melk bij het eten.

Deel Deze Pagina