dit klopt toch niet??(vraag verzekering)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door yj81, 20 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    neem aan dat dit niet klopt???:
    Nieuwe regels voor IVF-poging - Agis Zorgverzekeringen
    En dan met name het stukje waar staat dat er maar twee keer vergoed wordt?Er is toch juist besloten dat er aankomend jaar gewoon 3 keer vergoed wordt(als je aan de eisen voldoet)
    Dat mag Agis dan toch niet anders doen lijkt me?Ik zit gelukkig niet bij Agis(mijn man wel,vandaar dat we het zagen),maar schrok er toch van!

2. trotsemammavan1

trotsemammavan1 Actief lid

27 apr 2012
    293
    0
    16
    Lijkt mij niet te kloppen:

Dit staat bij mijn zorgverzekeraar Menzis:

In-vitrofertilisatie (IVF)

Er worden extra voorwaarden gesteld aan IVF behandelingen:
    1) IVF en andere zorg om de vruchtbaarheid te verhogen wordt niet vergoed, wanneer de vrouw 43 jaar of ouder is.
    2) Bij vrouwen tot 38 jaar worden de 1e en 2e IVF poging alleen vergoed, wanneer er één embryo wordt teruggeplaatst. Bij de 3e poging is terugplaatsing van 1 of 2 embryo’s toegestaan
    3) Bij vrouwen van 38 tot 43 jaar is alleen vergoeding mogelijk bij terugplaatsing van 1 of 2 embryo’s bij alle 3 de pogingen

Hier: Veranderingen in de zorg in 2013

Lijkt dat ze een stukje zijn vergeten ofzo? Gaat allemaal over de basisverzekering.

3. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    lijkt mij ook niet dat dit kan... ik heb ze maar eens even gemaild...eens vragen wat hun rede is...

4. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Ik heb ze ook gemaild :) Ze mogen dat helemaal niet doen.wordt vergoed vanuit de basiserzekering.Op de site van de rijksoverheid staat ook 3 keer.

5. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    t klopte bij hun inderdaad niet, het horen 3 vergoedingen te zijn en als het goed is hebben ze het nu aangepast.

Deel Deze Pagina