Het is nu 13 dagen na mijn bevalling en vannacht werd ik badend in het zweet wakker. Herkennen jullie dit? Hoelang houdt dit aan? Ik had dit wel een week na mijn bevalling tijdens de stuwing, maar nu al 5 nachten niet meer...
Ik was vannacht ook weer kletsnat helaas. Ik heb bijna dagelijks een schone pyjama aan. En, niet alleen daardoor ben ik nat, ook door mijn lekkende borsten 's nachts..
Ik heb het ook een week of 10 bijna dagelijks gehad na de bevalling. En toen ik met de pil begon begon het zweten ook weer.
Vervelend! Ik heb niet zo zeer het baden van het zweet maar wel een hele sterke geur echt vies ik kan m'n kleding dan ook maar 1 dag dragen. Dit had ik ook al toen ik stopte met de pil. Tijdens de zwangerschap werd het minder. Hopelijk gaat dit over!
Ik henb nu nog steeds af en toe opvliegers. Echt een nare bijkomstigheid van de zwangerschap. Ben nu al 21 mnd geleden bevallen en af en toe dus nog steeds. Gelukkig wel minder als in het begin
Bij de oudste nog maanden last van gehad. Bij de jongste gelukkig meer een week of twee. Het is heel vervelend. Paar tips: -Voor het slapengaan douchen en dan koud/koel eindigen. -Badlaken op je bed leggen en een hemdje aan. Naast je bed 2 of 3 schone badlakens en hemdjes leggen, zodat je 's nachts (bijv. bijeen voeding) kunt wisselen en weer droog verder slaapt. (Bij de jongste sliep ik op en ondereen badlaken. Dus als een soort sandwich. Lag heel irritant, maar was altijd nog beter dan een klam en koud bed.)