Hoi, Ik ben gestopt met kolven en geef mijn meisje nog 2 bv (avond 2 x kv). Kan ik op mijn vakantie weer fulltime bv op verzoek doen de komende 3 wk? Mijn productie is wel wat afgenomen...
Door weer meer aan te leggen/te kolven kun je je productie zeker weer opkrikken hoor! Misschien moet je eerst wel nog een tijdje een fles KV erbij blijven geven maar dan eerst aanleggen...
ik zou gewoon beginnen, voor de zekerheid kv achter de hand. hier voed ik op werkdagen alleen 's ochtends/'s avonds/'s nachts en op vrije dagen ook 1 a 2x overdag. Gaat prima, al sinds hij 9mnd is.
Wat betekent dat "avond 2x kv"? Zoontje krijgt 3 x borstvoeding op een dag, waarvan 1 fles. Op de dag dat ik thuis ben, geef ik wel 4x borstvoeding zelf en dat gaat prima. Je kindje is 10 maanden, hoe wordt er gegeten?
Op zich zou het moeten kunnen. Borsten met meer dan 6 maanden onafgebroken "ervaring" zijn vaak heel flexibel geworden en passen zich snel aan aan meer of minder voedingen. Ik zou het zeker proberen als het je wat lijkt, maar eventueel zorgen voor een alternatief. Succes!