De laatste dagen ben ik soms misselijk en erg vermoeid, daarbij ben ik erg futloos. Normaalgezien ga ik wekelijks sporten, lopen of zwemmen maar nu maakt enkel de gedachte aan sporten me al erg vermoeid. Zelfs tot aan de supermarkt lopen, koken, mijn appartement opruimen, met de hond wandelen is me teveel en dat terwijl ik anders vrij energiek ben Wat ik met plezier deed, doe ik nu met tegenzin. Ik neem sinds enkele dagen vitaminen, misschien dat dit helpt. Meer meiden met dit probleem? En wanneer gaat het over?
Ben ook niet vooruit te slepen helaas. Denk dat dat nog wel ff duurt tot de hormonen weer wat minder worden. (na 12 wk) Wel vervelend idd, zou ook graag wat meer energie hebben. Zit ook nog es midden in een verhuizing (hihi zie je het voor je ) (vriendlief maar sjouwen )
Heej mano.... Goh lijkt wel alsof ik mezelf hoor praten... Ik ga s'avonds om half 9 naar bed, en de volgende dag om 4 uur zou ik mn bed wel weer inkunnen. Pfff.. En mn man snapt er niets van, waarschijnlijk slapen we ook voor 2
Bij mij verdween het futloze gevoel pas in de 4e maand. Inderdaad, de eerste trimester is een jezelf-er-doorheen-sleep periode. Veel sterkte meiden!
Hoi,hier nog zon futloos typje.. Ik vind het echt niet leuk.Niet voor mijn dochtertje, niet voor mijn vriend en niet voor mij... Het enige leuke vooruitzicht is morgenochtend eerste echo en dan gaan we het vertellen! nu ook zo sloom joh. Nou hopen dat het gauw minder wordt. Groetjes Linda
Hier werd het met ongeveer 15 weken een stuk minder en nu is het soms weer terug (heb zo mijn goede en slechte dagen)