Ik begin nu aan mijn 13de week en heb het gevoel dat het overgeven alleen maar toeneemt. Zou het kunnen dat ik moet overgeven van de visolie? Telkens ik heb overgegeven heb ik zo een enorme vissmaak en geur in mijn mond waarbij 3 keer tanden poetsen zelfs niet helpt. Wanneer ging bij jullie het overgeven voorbij?
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wel een tip, niet tandenpoetsen na het spugen! Liever met een mondspoeling spoelen zo voorkom je dat het zuur van het braaksel in je tanden poetst. Mijn collega deed dit ook steeds na het spugen soms wel 6x per dag en nu heeft ze een heel slecht gebit
Ik heb tot 15weken dagelijks moeten overgeven en dan was het plots volledig weg! Ben nu 17weken en geen moment meer misselijk geweest Dacht dat het nooit ging stoppen
Je kunt de visolie toch eens weglaten? Dan weet je of het invloed heeft. Qua spugen, dat kan helaas niemand voor je zeggen. Eerste zwangerschap spuugde ik tot de bevalling. Tweede zwangerschap minder frequent gelukkig maar verder dito en waarschijnlijk deze keer ook weer.
Bij mijn eerste wist ik de vierde week door het overgeven dat ik zwanger was. Ik was 14 weken toen het stopte. Dag in, dag uit, ochtend/middag/avond. Leek geen einde aan te komen... Maar opeens stopte het!
Dankjewel voor de tip, wist ik niet. Volgende week staat er wel al een bezoek aan de tandarts gepland.
Uiteraard weet ik wel dat het voor iedereen verschillend is, ik ben gewoon op zoek naar ervaringen van andere vrouwen en wat ze er eventueel aan gedaan hebben.
Eerste zwangerschap tot de bevalling. Tweede zwangerschap werd het na achttien weken sterk minder, de laatste paar weken kwam het wel weer terug, gelukkig wel veel minder heftig. Deze zwangerschap is het sinds een paar dagen wat minder.