Het begon woensdag met koorts, 39 graden, donderdag 40 gister pas rond 5 uur 38.5 Vannacht was slapen een drama. Ze slaapt altijd erg goed en nu wakker, huilen en ontroostbaar. Ze is ruim een jaar en heeft pas twee tandjes, zit veel met haar handje in de mond dus ik denk aan tandjes maar je ziet / voelt niks. Wil dalijk spul halen voor de tandjes maar kan ik dat gebruiken als ik niet zeker weet wat het is. Ze heeft ook al weken slechte ontlasting, soms maar 1 keer per week en dan lijkt het net een bonk klei. Zo verdrietig als ze vannacht was hoop ik niet meer te moeten zien, echt zo sneu, vooral omdat ze normaal zelden huilt en altijd te troosten is. Ze was tijdens het huilen ook erg moe (ogen drijven) maar moest zo hard huilen dat ze niet kon slapen.
Hoe reageert ze op pcm? Ik denk aan kiezen. Daar heeft ons meisje ook erg hard om gehuild. Kun je achterin haar mondje kijken?
Lijkt op kiezen. Had mijn dochter ook. Echt ontroostbaar. Wat bij ons erg hielp was chamodent (en bij papa en mama in bed slapen )
Inderdaad paracetamol geven. Vanavond iig zodat ze vannacht even goed kan doorslapen. Mijn zoon heft deze klachten ook wanneer hij kiezen krijgt. Ik weet alleen niet of die al na een paar tandjes kunnen komen.
Blaasontsteking kan okk hoor ons zoontje toen was die 5 maandjes huilen koorts en zo zielig urine,ingeleverd en was blaasontsteking Die pijn kwam en ging vooral anachts
Ja hoor, kijk maar. Cheyenne had nog maar 4 tandjes en toen kreeg ze ineens 4 kiezen! En allemaal tegelijk dus dat deed onwijs zeer natuurlijk Nu heeft ze net weer boventanden gekregen dus het is wel een beetje een gek gezicht
Jij ga zo naar de hap. Ze heeft straks weer zo hard liggen gillen zonder dat ik haar kon troosten en normaal is ze heel makkelijk te troosten. Wil het toch na laten kijken voordat we weer zo de nacht ingaan als vannacht. Ze had vannacht trouwens ook paracetamol op.
Ja ze heeft nu ook overal uitslag op haar romp. HA dacht een virale infectie (meen ik) gewoon uitzieken en als ze verslechterde terugbellen
Hmm kan je ook weinig mee. Koorts? Ik zou toch een zetpil geven voor de nacht als je echt denkt dat het pijn is, wie weet helpt dat iets.. Mocht het niet helpen dan zou ik er niet mee door gaan. Ik denk toch altijd dat het beter is als het lichaam zelf hersteld. Sterkte in ieder geval.
Heb ze voor de nacht een zetpil gegeven, ze is om half zeven naar bed gegaan. Ben benieuwd, hoop voor haar (en stiekem ook voor onszelf) dat ze lekker de nacht doorslaapt.
Heeft ze niet onwijs pijn in haar buik. 1x per week ontlasting en een bonk klei klinkt niet ok. Een paar keer PCM kan echt geen kwaad natuurlijk. Ben ook benieuwd hoe het nu is.
Vandaag ontlasting gehad en geen koorts meer. Wel nog flink uitslag o de romp. Gisteren om half zeven naar bed gegaan en geslapen tot vanmorgen half negen.