Kan dit een miskraam zijn?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Vrouw1985, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouw1985

Vrouw1985 Actief lid

9 feb 2008
    107
    0
    0
    Wij hebben voor het eerst deze geklust zonder voorbehoedsmiddel wel een paar keer dan in mijn vruchtbare periode.
    vorige week zaterdag had ik ineens onverwacht een beetje bloed bij het afvegen.
    En dit had tot zondag aangehouden.
    Woensdag had ik bruin verlies ( maar normaal als ik ogi wordt is het meteen een maandverbandje vol) Het leek alsof het niet door kwam zeg maar. Maar sinds gisterenmiddag was ik geschrokken.
    Er zat iets in mijn maand verband. Het was best stevig en het leek alsof het geen bloed was ( ik had ook geen bloed aan mijn vingers als ik het oppakte. Het was wel helder rood.
    een uur later zat er weer iets in het maandverband, en dat was eerder zwart en dat kon ik wel zo uit elkaar trekken. ( sorry....)
    Normaal als ik ongesteld word heb ik nooit eerder een bloeding gehad.
    En nu is me menstuatie ook heviger als anders. Het bloeden is sinds ik gisteren die dingen ben verloren weer minder.
    Ik voelde me ook zwanger ( of misschien d8 ik dat maar)
    Ik was misselijk en erg moe, en krampen, steekjes bij de navel en in me borsten. En ik zei laatst nog tegen mijn man, dat ik dacht dat het misschien tochn niet zo is omdat ik al een paar dagen niks meer voel. Was dit dan een miskraam? Of wat kan het anders zijn geweest?

2. Vrouw1985

Vrouw1985 Actief lid

9 feb 2008
    107
    0
    0
    Heeft hier niemand ervaring mee?

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    gebruikte je hiervoor de pil? want dan kan je ongi echt anders zijn dan normaal!
    Succes ermee!

4. Vrouw1985

Vrouw1985 Actief lid

9 feb 2008
    107
    0
    0
    Ja gebruikte een jaar geleden de pil.
    Maar het is heviger als anders.

Groetjes Susan

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar heb je het aan iemand anders laten zien.

als het niet uit elkaar te halen is dan kan het je kindje zijn wat ze nu nog vruchtje noemen.
    had je een positieve test?
    liefs miriam

6. Vrouw1985

Vrouw1985 Actief lid

9 feb 2008
    107
    0
    0
    Ik had nog niet getest, ik zou die dag ook me NOD hebben en dat is dus gelijk gevallen. Ik vond het zo vies en kon het wel uit elkaar halen.
    het leek op vet.

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    als je nod nog niet was spreek je nog niet van eem mk
    een vruchtzakje voelt heel zacht aan en is een beetje glibberig

8. Vrouw1985

Vrouw1985 Actief lid

9 feb 2008
    107
    0
    0
    Het was inderdaad wel wat glibberig.
    Maar ik ga van de week naar de huisarts, hopelijk kan die vertellen wat het is.

Deel Deze Pagina