bloedverlies

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door caroline16, 9 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hoihoi,

ik ben 21 september bevallen van een dochter..
    na een week was het vloeien al over, alleen sinds gisteren verlies ik wel weer een beetje bloed.. ik ben sinds maandag begonnen met Cerazette, kan het daardoor komen?

en mijn vagina is soms nog steeds gevoelig.. als ik naar de wc ga, en als ik lang in een houding heb gezeten.. is dat normaal?

xx

2. Alita

Alita Niet meer actief

kan een doorbraakbloeding zijn....staat ook in de bijsluiter.
    Tja en je vagina zal wel nog een beetje gevoelig zijn van de bevalling...

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

met cezarette is het idd normaal onverwachte doorbraakbloedinkjes te krijgen. je hebt wel geen echte menstruatie weer.

en dat je nog gevoelig bent van onder is normaal, dat had ik ook! en nog steeds als ik lang op de fiets zit.

4. caroline16

caroline16 Niet meer actief

maar wanneer word dat dan wat minder? als ik naar de wc ga is het nog gevoelig.. en met voorspel heel ietsje.. daardoor ben ik bang om sex te hebben..

5. Alita

Alita Niet meer actief

ppfff je bent 2 weken geleden bevallen!!!! wat wil je?! Sta er soms echt van te kijken hoe snel sommige hier weer sex hebben en het dan raar vinden dat het niet zo fijn is..sorry niet lullig bedoeld hoor maar ik vindt het niet raar dat het nog pijn doet!

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik snap dat ook echt niet, echt een gebrek aan begeleiding ook van de VK's e.d. maar ook aan normaal gezond verstand, denk je dat er een voetbal doorheen is gegaan dat je dan weer binnen 2 dagen normaal zit? nope effe wat tijd geven zoiezo is het onverstandig om aan de pil te gaan als je nog geen normale cyclus hebt (dat was al een ding wat je huisarts je had moeten vertellen) maar daarnaast soms zit ik echt met open mond hier en denk ik wat een haast je zit zelfs nog in je KRAAMWEKEN! geniet van je kind de rest komt later wel weer (je hebt heel je leven nog)

7. Alita

Alita Niet meer actief

haleluhjah!!!!

Deel Deze Pagina