9 maanden en slecht drinken

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door rebekka84, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Hoi,

Mijn zoon is nu 9 maanden en drinkt (al een tijdje) steeds slechter.
    - Hapt aan en laat dan los om vervolgens weer aan te happen en los te laten etc. tot ik er genoeg van heb.

- drinkt een paar seconden en is dan klaar terwijl ik het gevoel heb dat hij nog wel honger heeft.

- is snel afgeleid/wil spelen ipv eten, maar huilt als ik de boel weer inpak

- laat afgekolfde melk grotendeels staan

-begint tijdens het voeden soms ineens hard te huilen

Heb zelf niet het idee dat ik te weinig melk heb en toeschietreflex is ook prima, dus snap het niet echt.

Komt gelukkig wel regelmatig weer 's nachts waardoor ik het idee heb dat ie dan in ieder geval nog iets extra's krijgt.

Hoe weet ik of hij genoeg krijgt? Eet hiernaast wel gewoon fruit, groente etc en brood. (is gek op brood, de rest eet ie wat minder van).

Op dit moment is hij verkouden, hoest veel, lijkt benauwd, moe (slaapt slecht) en heeft denk ik keelpijn, dus nu vind ik het logisch dat hij even minder drinkt, maar dit speelt al wat langer.

Ik voed al vaak in het donker in mijn slaapkamer om te zorgen dat hij weinig afleiding heeft. Ook voed ik nog steeds op verzoek. Manlief geeft de fles (afgekolfde bv) op verzoek als ik werk.

Kan ik ervan uit gaan dat hij zelf wel aan geeft of hij voldoende krijgt?

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Rond die tijd dronk ze hier overdag weinig, meestal een minuutje of 2-3.
    Bijvoeding at ze prima en s nachts haalde ze de schade qua melk weer in ;)
    Hier zorgde ze dus wel goed voor zichzelf haha. Ik kolfde zelf wel even overdag om m'n productie op peil te houden.

Deel Deze Pagina