Na de bevalling (1 jaar geleden) is mijn menstruatie anders dan vroeger. Voor de zwangerschap had ik een week voor de menstruatie erg pijnlijke zware borsten. ik kon niet aanraken en lopen deed zelfs pijn. Mijn menstruatie was ook veel heftiger met veel buikpijn. Eerste dag moest ik zeker wel 8 pijnstillers nemen tegen buikpijn. Na de zwangerschap is dit allemaal veranderd; geen pijnlijke borsten en geen buikpijn meer. Ook duurt het nu veel korter, maar 3 of 4 dagen terwijl het vroeger langer dan een week duurde. Ik kan nu niet aanvoelen wanneer ik ongesteld ga worden. het is wel regelmatig, dat wel, maar raar dat ik alleen bloed verlies en verder niks voel dat ik ongesteld ben terwijl dat vroeger zo anders was?? Herkenbaar??? Ligt dit aan hormonen??
Ik heb ook altijd een zware menstruatie. Na stoppen met pil kwam ik erachter dat ik zelfs PCO heb. Mij is verteld dat dit allemala zeker kan veranderen na ene zwangerschap. Zoiets is toch een hele onderneming voor je lichaam en daardoor kan het anders reageren. Ik hoop zelf dat het straks minder heftig is en zelfs dat mijn lichaam het straks allemaal zelf regelt en ik misschienw el spontaan zwanger kan raken.
Bij mij is het ook veranderd. De kramp-klachten zijn een stukje minder geworden, en de menstruatie duurt ook minder lang. Wel is hij veel heftiger op dag 1. Alsof alle prut nu in 1 dag eruit wil, wat er normaal in 3 dagen uitkwam.. Daardoor voel ik me soms wel weer slap.. Maar het is wel normaal dat je menstruatie veranderd,
ik had ook altijd last van pijnlijke borsten en krampen voor ik ongesteld werd, nu heb ik dat niet meer. Ik heb hem nu juist wel heftiger als eerst. Is volgens mij heel normaal dat het kan veranderen na je bevalling
Heel herkenbaar. Ik had ook altijd zulke gevoelige, pijnlijke borsten, na de bevalling helemaal niet meer. Ook veel minder last van krampen. En ook op dag 1 veel verlies en daarna minder en korter.
Geen kramp meer!!!! Oh hoe heerlijk. Ik hoop heel erg dat dat zo blijft, ben pas 2 keer ongesteld geweest. De eerste keer was heel licht, de tweede keer was wel normaal qua zwaarte, maar niet pijnlijk. Ik hoop wel dat de cyclus weer een normale lengte wordt, er zat nu ruim 6 weken tussen, vroeger was dat ongeveer 30 a 31 dagen.
Nou bij mij is het juist nadeliger geworden. Heb juist super veel last van hormonen. Janken!! Super sago!!! En onwijze buikpijn en rugpijn. Pff wat een drama vindt ik het!!
Hier ook een stuk minder hoor!!! Paar dagen voordat ik stop met de pil al veel last van vocht vasthouden. Veel buikpijn en rugpijn tijdens de menstruatie die ongeveer 4a5 dagen duurt, en veel meer bloedverlies! Nee ik word er niet vrolijk van!! en dat na een jaar!
Hier is mijn menstruatie ook echt veranderd. Ten positieve! Voor de 1e zwangerschap was ik heel erg onregelmatig ongesteld en kon het ook wel een dikke week duren. Na de bevalling was de menstruatie keurig regelmatig. En wat vooral het ´heerlijke´ eraan was, was dat het maar 2 a 3 dagen duurde!! Zo handig! Nu ben ik weer zwanger en ik hoop toch echt mijn menstruatie blijft zoals ie nu was...!!!
Heerlijk is dat he, ik voel echt niets meer van mijn menstruatie en gelukkig is dat normaal gezien jullie reacties.