(wanneer) straks logeren bij oma?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pennelope, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja lastig... ben zelf zwanger van de eerste, dus geen ervaring mee. Ik denk zelf dat ik er niet heel moeilijk mee om zal gaan. Maar zoals ik ook uit de reactie van anderen haal, wil dat op dit moment niet zoveel zeggen haha
    Wel werk ik onregelmatig en heb ik kunnen regelen dat ik na mijn verlof voorlopig geen slaapdiensten door de weeks draai. In het weekend is mijn man thuis, dus kan het prima, maar anders zou ik de kleine door de weeks bij (schoon)ouders moeten laten logeren en dat zie ik wekelijks toch niet zitten. Bij een speciale gelegenheid zoals een feest oid zie ik er (op dit moment) niet tegenop. maar wie weet?

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

fynn is 2 en die is nog nooit een nacht weg geweest. juist omdat ik het heel erg belangrijk vind dat hij gewoon in zijn eigen bed ligd en wakker word met zijn papa en mama of hem heen.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

en sowieso met de borst voeding lijk het me de eerste pariode niet verstandig. juist de nacht voedingen zijn belangrijk

4. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Mijn moeder heeft dit voor mijn zwangerschap ook aangegeven, maar ik kon het me niet voorstellen dat ik mijn kind zou afstaan bij oma om te logeren. na ruim 6 maanden ging oma pas oppassen omdat het toen pas nodig was en sinds Lynn ik denk een maand of 7 was is ze voor het eerst bij oma komen logeren. Onze dame vind het zo gezellig bij oma dat ik me absoluut geen zorgen maak. heb namelijk nog een zusje van 7 en mijn dochter en mijn zusje hebben de grootste lol samen. Ik moet zeggen dat het voor mijn partner en ik ook prettig is even een dagje ' rust' en ik weet dat mijn dochter het heel gezellig en fijn heeft daar.

Denk gewoon dat je er zelf aantoe moet zijn om je kindje te laten logeren. En of je kleintje het natuurlijk zelf ook leuk vindt bij oma.

5. Chai

Chai Niet meer actief

Hier niet eerder dan dat ze een jaar is. Maar het is ook verder niet nodig want ik blijf thuis bij de kleine.. Heel ander verhaal dus.

Deel Deze Pagina