Wanneer striae?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kvptje, 21 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    nou ja, het is altijd goed voor je huid en bloedsomloop als je smeert (en daarmee dus masseert). dus het helpt altijd iets, maar zaligmakend zal het niet zijn natuurlijk ;)

2. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Nou ik heb ook keurig netjes (althans 't mannetje) vanaf het begin gesmeerd met zwitsal mamma...maar toch zijn ze gekomen...

Je krijgt ze of je krijgt ze niet... nu maar hopen dat het er niet meer worden

3. serlovesang

serlovesang Actief lid

5 aug 2006
    130
    0
    0
    ik had ze eerst ook niet nou 1 week geleden zag ik er toch een paar zitten nog klein maar ze zitten er wel en ik heb mezelf ook vanaf de dag dat ik wist dat ik zwanger was ingesmeerd.

4. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    nou, ik had al gemeld dat er bij mij voor het eerst een paar (kleine) verschenen aan het eind van week 39, maar de afgelopen dagen is mijn buik ineens een waar slagveld geworden :cry: :cry: Volgens mij heeft die kleine besloten nog even een flinke groeispurt te maken en weg is mijn mooie striemloze buikje... Dus wat mij betreft: tot 40 weken redelijk netjes gehouden, daarna begon de ellende.

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hele zwangerschap geen streep te bekennen..bij 37 weken scheurde mijn huid waar ik bij stond! Elke dag zag ik weer een nieuwe streep op mijn buik! Ik was het al zat, nou vanaf toen helemaal! Mijn ukkie mocht geboren worden, was lekker groot en vanaf 37 weken mag het..dus dat was helemaal balen! Stond elke morgen te janken voor de spiegel....
    Nu na de bevalling kan/kon het me inene niks meer schelen..en echt, tis niet 1 streep!
    Je doet er dus niks tegen, en ze kunnen elk moment ontstaan..tis gewoon hopen dat je ze niet krijgt! En zowel, vrede mee hebben, hoe moeilijk dat soms ook is.....

kus miek

6. mirrepir1981

mirrepir1981 Actief lid

2 okt 2006
    166
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb ook veel last van strepen, vooral onder aan de buik en rondom de navel. En jeuken dat het af en toe doet. En ook ik heb elke dag braaf lopen smeren met zwitsal buikbalsem. Maar ik denk maar zo je krijgt er wel iets heeel moois voor terug. En dan maar een tankini i.p.v. bikini. Toch?

Nou smeerse allemaal.
    Groetjes Mirjam

7. Debsy

Debsy Lid

5 jun 2007
    20
    0
    0
    amsterdam
    Heb haast niet gesmeerd...ongeveer 2/3 x per week gemiddeld met weleda zwangerschapsolie.
    Heb er (nog) geen last van..

ik denk dat t vooral ook met aanleg te maken heb en hoeveel je aankomt.

8. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik heb met ieder spulletje gesmeerd dat bestaat maar heb ze toch nog gekregen in de laatste week van mijn zwangerschap.
    Smeren helpt niets en heeft idd te maken met of je er aanleg voor hebt ..

9. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    bij de eerste had ik welgeteld twee striempjes aan de zijkant. Nu heb ik vanaf een week of 28 al een tijgerprintje aan de onderkant van mijn buik..

Deel Deze Pagina