Gevaarlijk?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Kitty07, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Hallo meiden,

Wat ik me eigenlijk afvroeg.....kan het gevaarlijk zijn voor je kindje als je tijdens de bevalling last hebt van een schimmelinfectie??

Ik heb hier tijdens mijn zwangerschappen nogal snel last van en ben zooooo bang dat ik het mss weer een keer krijg en 2 uur later moet bevallen.....;)

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Je kindje kan er spruw door krijgen.

3. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Door het risico op spruw heb ik afgelopen week nog een kuur genomen. Ook vrijen we nu met condoom, omdat ik daar dus snel van ontregel op t moment. Dus voorlopig nog niet druk om maken, als t gek wordt wat aan doen, en op t laats even overleggen en kijiken hoe je t kunt voorkomen.

Gevaarlijk is het niet, maar wel een vervelende start voor jou en je Ukkie.

En natuurlijk de gewone dingen, niet spoelen, katoenen ondergoed, geen plastick inlegkruisjes etc!

Sterkte ermee.

groetjes Eva

4. Juni83

Juni83 Actief lid

6 nov 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hee Kitty,
    Ik had tijdens mijn zwangerschap ook continu een schimmelinfectie zelfs met 38 weken nog, heb toen weer van die soort vaginale eitjes gekregen die je moet inbrengen en zalf. Ik was ook zo bang dat ik met schimmelinfectie zou bevallen.
    Ik ben toen bevallen met 39+5 en mijn kleintje heeft gelukkig geen spruw gehad! Nu 12 weken verder en heb sinds toen nergens meer last van gehad.

5. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ben wel wat gerust gesteld nu! :)

Deel Deze Pagina