Ik ben nieuw hierzo en wil ff klagen. Ik wil mijn eigen lichaam terug ben zondag 36 weken. Alles doet zeer. Kids zijn druk. Mannetje in mijn buik klemt zich onder mijn ribben Mijn humeur gaat met de weken naar beneden. Ik ben gewoon boos. Boos op de wereld. Boos op me zelf dat ik niet alles aan het soppen ben wat nodig is. Boos dat ik geen leuke mama meer ben. Jullie snappen het. Wie heeft er even opbeurende worden dat ik weer gezellig word? Gr. Draakie
Hey draakie, zo te lezen is het Momzilla topic ook even wat voor jou om te lezen, je bent niet de enige die zn tanden soms laat zien, er er vervolgens zelf weer van baalt... Hoop voor je dat je nu niet vreselijk overtijd zult lopen en snel je beebje uit je buik hebt! Het lichamelijk zat zijn kan ik niet over meepraten, maar je soms zo boos voelen, ja, dat ken ik wel... wordt je ook vreselijk moe van in jezelf! Kop op meid, hoop dat je een bult reacties krijgt om je een hart onder de riem te steken!!
Hahaha *sorry* maar het is heel bekenbaar en dan moet ik nog even. Voel me soms als ik thuis alleen op de bank zit ook erg down omdat ik die dag niet veel heb kunnen doen en mijn moeder mijn/onze zooi komt opruimen. Zoonlief die niet luisterd en ik inderdaad de hele dag lig te snauwen! Dus JAAA het klinkt bekend al ben ik het zwanger zijn nog niet beu.
haha... nou ik ben ook super zat hoor en ik ben al 40w en 1 dag. De pijn aan je ribben zullen miss nog erger worden (dat was/is bij mij wel zo) ik hoop het niet voor je. Ik kan geen houding meer zitten of liggen op de bank/stoel. En als ik op bed lig is het zelfde...pfff Elke dag denk ik (miss kunnen we morgen of vanavond rundercarpaccio en hertenbiefstuk eten met glas wijn en het lieve ventje dat lekker ligt te slapen) oow en dan heb ik nog niet over de hardebuiken en voorweeen...pfff elke keer die valse start. bleeeh ben het beu.
ik ben het ook zat! ben moe, slaap slecht 's nachts. zoontje wil veel stoeien maar dat gaat helaas niet meer zo makkelijk. voel me bejaard ik hoop voor je dat je snel mag bevallen
Hier ook 1 die t zat is en moet nog wel ff. Ik word gek van mijn kwaaltjes en mijn korte lontje. Ik heb veel last van mijn buik (harde buiken, navelpijn) en buik zit me dan ook zwaar in de weg. Buik is ook wel enorm hoor (zit ook een grote beeb in en ik ben klein) maar t frustreert me dat ik al uitgeput ben van een rondje buiten lopen met mijn dochter of van stofzuigen etc. Herken t niet van mezelf pfff. Dus ja meid, ik begrijp je hihi.
Ik begrijp het ook helemaal! Ik ben het ook zat, beeb zit te wringen maar kan de uitgang nog niet vinden. Ben snel moe, heb nergens zin in, heb wel alles gesopt, maar ja.......ik wil zo graag bewonderen wat wij hebben gemaakt! Intussen wordt bukken met de dag lastiger en die pijn onder mijn ribben bah! Maarrrrrr........ik weet zeker dat we het straks zo weer vergeten zijn. Nog ff tanden op elkaar. Sterkte meid!
Ik ben het ook zat. Zit al sinds begin september thuis door harde buiken. Maar ik weet dat ze er minimaal nog een week of 4 in moeten blijven. Liever nog 6, maar het wordt met de dag zwaarder.
zelfde hier... de buik zit in de weg, mijn bekken doet pijn... kan niet meer pijnloos bukken of normaal zitten of omdraaien in bed... als de kleine druk is doet het vooral pijn.... de laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze... nog even geduld houden dus... maar aan de andere kant, de tijd vliegt zo hard voorbij
Zet m op meiden! Ik ben nog niet zo ver maar kan t me zomaar voorstellen! Wens jullie veel sterkte met de laatste loodjes! Dat jullie maar een voorspoedige bevalling mogen hebben!